Monday, August 20, 2007

Mat att dö för!!!!

Det finns ett ställe på Odenplan som är japanskt, dom har den godaste laxen i hela sverige! Jag kan inte ens beskriva vilken fröjd det är att äta den! Idag tog jag en långlunch i min ensamhet och satt på deras uteservering och läste Veckans Nu och aftonbladet.. Åt Miso soppa och laxen... Drack Te och bara va!! Ibland är det bästa medecinen mot deppighet...

Efter det gick jag med stor motvillighet till gymmet och tog ett 2 timmars pass.. Jag led hela tiden men nu känns det bra... Det känns som man har åstakommit något bra för sig själv efter ett sånt pass. Nu ska jag ta en välbehövlig dusch och sen kanske, bara kanske blir det middag ute.. Om jag orkar!

6 comments:

Anonymous said...

vilket ställe?? Ki-mama? Där har de också jätte god lax!!

Kramar

Anonymous said...

Restaurang Itame (eller hur de stavas)???!!!??
Shake mushi (eller hur de stavs)???!? =D.... Pricka jag rätt;)?

Anonymous said...

Ja just det, de har oxå jätte god mat!!

En tanke bara..

Ibland måste vi bli arga, känna oss deppiga o gråta.. just för att känna av sann lycka efteråt när vi har besegrat dessa jobbiga känslor. Det är konstrasterna som gör oss starka individer. Om allt skulle flyta på skulle vi bli likgiltiga o inte se lyckan i något alls.

Många glada kramar!!

Isabel Adrian said...

Hanna: Jag kunde inte säga det bättre!!! Visst behöver man gråta för att inse att man lever för att sedan bli starkare...

anonym: Just det Itame heter det!!!! Tror det kanske stavas så!!!!!
Visst är det gott? Jag ska nog smyga dit imorgon igen!
kram

Anonymous said...

Nej nej Isabel.. te, lax och miso soppa är inte det bästa receptet mot deppighet! Kom hem till drottningen av deppighet så ska vi se vad hon kan ordna. Jag kan avslöja att det är två andra killar inblandade.

Isabel Adrian said...

Låter som jag inte kommer... Jag vet att det bästa mot deppighet är att umgås med min kille... Inte andra!Men alla gillar vi lika saker!

;-)