Friday, September 14, 2007

Vet ni hur det känns när man bara har mycket kraft en fredag och tusen ärenden?

För om man inte hinner allt innan sju, får man snällt vänta tills måndag!!! ÅHHHHH jag han varken till banken eller han ringa com hem för vår digital tv inte funkar! och inte hann jag köpa ny mobil, inte ringa försäkringsbolaget efter mobiltappandet!!!


Men nu har jag släppt det och ska bara vara hemma hela helgen och dona i lägenheten som inte ser ut som innan vi åkte! Målare snickare och inredare har tagit över och numera bor vi en bali, feng shui lägenhet.. JAG ÄLSKAR DET!!!!

och soffan som vi beställde har kommit också!!! Så fort ja fixat mobil ska jag ta lite bilder och visa er!!!!


Kanske ska man ha en inflyttningsfest? Fast då får alla har tofflor på sig tror jag eftersom vi numera har vitlackade golv!!!! Jag myser!!!

kram

No comments: