Wednesday, June 14, 2006

Florens

Äntligen hemma!
Jag vet inte men jag har inte packat upp ännu! två dar hemma och allt ligger fortfarande kvar i väskan.. fast det mesta är rent eftersom jag hade mycket tid att göra vissa hemmasysslor i florens som att tvätta!
Vi kom fram på måndag kväll till det stora huset i Toscana där vi skulle spendera några dagar bland vingårdar och poolen.. (jag hann med att slå ngra golfbollar rätt ut i vingården, men säg inte att det var jag!!!!

Efter att ha spenderat två dar med regn i villan åkte vi in till florens och gick på stan.. kollade lite museer och en del affärer.. Det blev ett par D&G sandaler i ormskinn och ett par assnygga guldsandaler som jag redan använt mycket!
På onsdagen gick tjejerna ut på nattklubb!
Det var om man säger helt sjukt.. Vi fick tom en egen vakt så inte de galna italienarna skulle kunna tafsa på oss. fast man märkte ändå att dom försökte, typ som råttan som försöker fånga osten i fällan fast han vet att han med 100 procent åker fast!
På fredagen betämde vi oss för att flytta in till stan från villan i Toscana såvi tog in på ett hotell UTAN hiss! jobbigt med tanke på 6 tjejer gånger 20 kilo var i bagage!!!!

Duscha byta om och på med fest kläderna igen!

Förlåt tjejerna är ju såklart: Jag, Marie Plosjö, Angelica, Tess, Linda och Sanna!

Vi hamnade påsamma klubb som på onsdagen fast denna gång var vi med ngra nattklubbsägare och ngn dj och ngn klubbis.
Det var Ungefär som att vara på Stureplan fast om du tänker att
Alhbom och Rahm, Vimal och Jacob som italienare.. hihi

Lördagen avslutades med middag och sen var det dags att åka till flygplatsen med en galen taxichafför.. Mellanlandning i Munchen där vi träffade sura svenskar med flaggan i ryggsäckar och en och annan parfym inhandlades till pojkvännen..

Gulliga Jacob kom och hämtade mig på Arlanda och sen var det bara hem och mysa till MAX!!!

Eftersom det var så vackert väder på söndagen spenderade vi kvällen på Lisa på torget med Backgammon och vattenpipa..

7 comments:

Anonymous said...

Pengar spenderar man. Tid Tillbringar man. Vill inte vara taskig, men så är det.

Anonymous said...

DID U LIKE MECCANO? ONE KISS FROM FLORENCE...

Isabel Adrian said...

Thank you, but who are you?

Isabel Adrian said...

Om du ska vara taskig får du nog dra till med ngt bättre en att rätta mig grammatiskt.. Har aldrig sagt att jag måste skriva rätt svenska på min sida...
Och jag spenderar min tid som jag vill hihi

Anonymous said...

ville ju inte vara taskig, utan bara hjälpa dig på traven.

förlåt om du tog illa upp

Anonymous said...

i'm giulio...did u know?

Isabel Adrian said...

hey you! Of course i will tell linda you said hey and f we come back i will call you! have a good summer!