Saturday, June 03, 2006

Det var värst!

Man får väl tacka och buga eller niga som tjej, ang att stureplan.se tycker min blogg är underhållande men det står att jag saknar distans.. Hmmm distans till livet? eller verklighetuppfattning eller... ja ngt är det iallafall jag saknar!

Tack för alla mail ang min ev nerstängning av denna blogg! Jag fortsätter väl att briefa om allt onödigt i livet som sex, sprit och syndigna nöjen!

igår jobbade jag på Cafe Opera och Denise Lopez hade sin födelsedagsdrink hos mig! Allt flöt på bra tills jag slutade och skyndade mig för att kunna följa med till White Room med henne! Då tappas det en flarra skumpa rätt på hennes fot så jag plus en hord av killar fick snällt plåstra om henne och plocka glas ur foten. Men jag hann faktiskt springa upp på WR och dricka ett glas med henne...

Och här är han nu,, min "pojkvän"
så nu vet ni det..
Om inte så skrivs det ju gärna om det i metro.. Va? Vem bryr sig om att jag hoppar i bingen med Jacob? förutom jag själv...


Hmmm

Jo vi var på Hugoboss festen i onsdags! Sjukt bra musik av Steve angello! vi skakade våra rumpor hela natten!!!!
Festen var sjukt påkostad och jag måste säga att det var nog en av årets bästa fester hitintills..


På måndag morgon åker jag och Marie Plosjö till Florens en vecka för att få lite sol och bad.. Ska bli så underbart! Ska bara dricka goda viner och kolla på allt vackert..

Kommer ni sakna mig?

Puss!!!

10 comments:

Anonymous said...

klart som korvspad att du kommer att vara saknad! Men jag förväntar mig faktiskt lite bloggande ändå trots att du är på semester ;) Puss

Anonymous said...

Vilken otroligt bra bild på dig och Jacob! Ni är jättefina ihop. Kul att du börjat blogga lite igen förresten :)

Anonymous said...

jag skulle bli ledsen om min pojkvän såg så ointresserad ut som han gör på den där bilden :/

Anonymous said...

Kan du lägga in lite mer bilder på Jacob, vi tycker att han är så het! PUSS från dina största fans!

Lin said...

Ha haaaa!! Det visste vi ju redaaaaaaaaan! :D Good catch Isabel! Jacob är en sötis och det är ju faktiskt nåt alldeles särskilt med lammkött...;)

Isabel Adrian said...

Lammkött eller inte han är söt och thats it...
Och ang bilder kommer det nog mera snart på oss,,,

Isabel Adrian said...

stackars sopia.. du ska se hur han ser ut i andra situationer.. ;-)

Anonymous said...

so i heard..

Isabel Adrian said...

har du.. ngt kul?

Anonymous said...

ni är jätte gulliga ihop!
:)