Friday, June 16, 2006

Middag på Sture och cat-fight!


Skulle man ha en dold kamera och microfon på vip-rummet på Sture igår kväll hade det verkligen blivit reality doku heavy!!

Kvällen började på Cafe Opera för att insupa vackra pojkar som spelar fotboll!Vi VANNNNN!!!
Där intog jag en Rose- ramlösa.. ( sommarens favvodrink!) mums..

Efter det gick jag med Erika J till Sture för att fira Monica Jonsson som hade födelsedagsdrink. Snacka om Playboy Mansion Stockholm..
Jag satt med Marie Plosjö, Natacha, Dominica.. Lite längre bort satt en mindre eller rättre mini Elita.. Eftersom det senaste velat rulla runt med vissa pojkvänner till mig och mina vänner så fanns det en viss tendens till att bli cat- fight! Oj oj oj.. Men efter noga överräkningar blev det istället hemgång och mys med Jacob.
Hoppas Monica gillar våran present..

Texas är nog lite sjuk idag, han sover hela tiden och vill ligga brevid mig hela tiden.. Plus att han ser lite ledsen ut! Kanske är han kär i basseten vi träffade i måndags. Hon löpte och texas ville ligga! Men efter en slap från Didi sprang han under mina ben och vi gick hem med ett brustet chihuahua hjärta!
På tisdag åker vi till Marbella för sol och bad och kärlek! En svensk midsommar får det nog bli med Olinda ch Patrik, dom har ju flyttat dit...

Idag önskar jag mig bara en sak.. Sol och en latte på Spy bar Humlegården!

Har jag sagt att jag är kär?

No comments: