Thursday, June 15, 2006

Lite bilder från härliga, galna Florens




här är ja med Angel,Linda och ngn kille som nog var lycklig!

här har vi mig och Marie dansande på Meccano i Florens!! Yes!!!!





Kolla in chopsen bakom!!! Här är jag i ett regn av kineser och droppar på utsiktsplatsen i Florens.. Så vackert och romantiskt så man smäller av!!!

Tjejerna Linda sanna och jag i min nya favvopose.. på stället Lounge som jag blev rekommenderad av Steve Angello.. Sjuka bilder i ett rosa rum.. Passar mig alldeles perfekt..

5 comments:

Anonymous said...

liten fråga bara..
hur håller du dej i trimm?
trots all alkohol & dessutom all god mat i sthlm/florens osv..
du är jätte söt & fräsch, och har en jättefin kropp!!

Isabel Adrian said...

oj trimm.. det kan ju disskuteras men tack! Jag försöker äta bra mat.. Skippar gärna fet ost, bröd och pasta.. Men som sagt efter italien vet i fan om jag ser ut så här så länge till! hihi

Kram

Anonymous said...

Jag undrar mest... På den sista bilden: 4 par ben, men bara 3 överkroppar? ;D

Isabel Adrian said...

Ha ha det stämmer! angel ville inte vara med på blid så hon gömde sig bakom linda!!!!

Anonymous said...

Steve angello och Isabel Adrian nästa par?;)