Sunday, June 04, 2006

Jag har fått en invasion!

Av finnar! Jag har typ aldrig en finne men plötsligt tänkte lilla hjärnan att nu var det dags att ge mig tonårshy! Är det pga att jag dejtar en kille på 22 bast eller pga av att jag ska till italien imorgon? inte en jävel kommer se mig utan bara en jättefinne med ben och blont hår!...
Ok jag kanske överdriver lite men jag blir bara sne över att finnen kom just idag! får väl sola bort den vid poolen...

Igår jobbade jag igen på Cafet och skulle skriva upp lite kompisar från " förr" (gbg) men när kl var tolv var det så knökat så listan inte gick att ha kvar! kul att mina vänner stod utanför och var som stora ?
Kul och komma till Stockholm och tänkta, fan kul att vi står på listan kan bara glida in och ta lite drinkar hos Bella...
Isället blev det

- Tja vi står på listan
-glöm det! det gör 1000 andra också..
- Men, men, men,,,,,,,
-Sorry tjejer

Efter 25 missade samtal till mig och lite tårar fick jah gå ifrån och ringa jacob på White Room så dom kunde traska dit iallafall!
Tack Jacob..
Vågar inte ringa och kolla om dom hade kul.........

No comments: