Friday, August 11, 2006

Karamellhotellet igen




Vi kom till Athen i dag med världens skruttigaste flygplan! Asrädd för att vi skulle störta och ett italienskt par som inte kunde sluta glo bredvid oss och jag var redo för ett anfall!!!
Lyckligtvis sitter jag här på mitt favvohotell och äter godisar i olika färger!
Det lär ju inte bli så mycket sömn för oss för kl 0600 flyger vi via frankfurt, Madrid och sen landar vid 14 på Ibiza! Underbart ska det bli bara våra väskor hinner med oss... Annars blir det bara att springa ut och shoppa loss inför mogondagens fest..

Steve spelar live på Radio One Essential mix från Amenesia med Paul Oakenfold.. Massa kompisar har redan kommit dit och jag får en sisådär tio samtal från lyckliga kompisar som bara skriker hur kul det är där nu! Ska bli kul att åka och festa lite efter en vecka av lugn musik och strand.
Ringde Simona från Prag som vi träffade i St topez och antagligen kommer hon och joinar på måndag.. Hon är helt underbart galen!!!!


Puss

4 comments:

Anna said...

Skruttigt plan lät inte som ngn höjdare. Skulle varit livrädd. Åkte själv propellerplan hem från Tallinn för ett tag sen, det var inte heller ngn höjdare. Hoppa spelningen går bra!

Anonymous said...

...fortfarande sjukt svårt att släppa den UNDERBART snygga strandbilden på dig och Jakob Ramberg från Stureplan.se's "Båstad by day".

Anonymous said...

Åh, vad avis jag blir på alla dina resor. Vilket fantastiskt liv! Hoppas du har en underbar semester!

Lin said...

Är såååå avis!! Radio One Essential Mix är grymt! Jag kommer sitta hemma och följa inspelningen vid min notebook och lyssna till den galna publiken och sittdansa! ;) Det kommer bli sååååå svettigt - ta på dig nåt med lite tyg som andas! ;)