Wednesday, August 23, 2006

Nu har jag ett dilemma igen.. Jag sitter hela jävla kvällarna och tryckeri mig kakor och godis till max! En hel del mackor blir det också. jag har fått dille på macka med ost och skivad avokado på, super dupergott men efter en si så dår 12 st så sprutar det genom öronen lite smått.. så fort jag är ledig och bara tittar tv på kvällarna är det som en demon drar mig till kylskåpet varje kvart! Som det skulle finnas ngt nytt i kylen efter en kvart...

Igår under perioden Desperate H och dubbelavsnittet Joey hann jag med

6 mackor med ost och avokado
ca 25 M&M Peanut
2 påron
1 skål Köttsoppa
2 st cola light
4 st skopor favvoglass
2 cigg /blääää/
1 espresso

Ja menar e det normalt ngnstans?
inom två veckor när ni en rullande kvinna komma in på Stureplan med en gaffel i vänsta handen, ta det bara lungt, det är bara jag!

På fredag fyller Jonas L år... Jag visste inte att han var en äkta jungfru som jag! Själv har jag beslutångest om jag ska fira min födelsedag nästa vecka med lite fest med polarna eller bara vara hemma... Jag har aldrig gjort mig bra som värdinna på fester där jag bjudit in folk.. Det kallas Prestationsångest! Kommer ngn, är maten ok , är det ngn som vill gå hem redan... Altt sånt plus lite annat smått och gott gör mig till en vandrande bomb..

Puss
och rösta på mig på www.aretsblogg.se
tävlar i kategorin nöje!

12 comments:

Anonymous said...

haha.. jaa.. jag åt 1 macka med lite ost & popcorn under desperate housewives.. haha. & jag tyckte det var mycket. men ja, du tog priset :)

Anonymous said...

Hejdu, jagvhar precis samma problem. Alla dessa mackor...?Jag fattar det inte, har du något tips på hur man kan få det att sluta?

Anonymous said...

du kanske är gravid?

Isabel Adrian said...

gravid nej! har alltid haft sådana perioder och det värsta är att jag inte vet hur man ska sluta.. Kanske sätta en gris i kylen som låter oik varje gång man öppna!

Anna said...

Röstning gjord på dig i årets blogg :-)

Tror nog att det där med en bild på kylskåpet kan vara till god hjälp :o)

Lin said...

Du är inte ensam!!

Va fan är det för fel på en??!!! Jag MÅSTE äta minst 200 g. lösviktsgodis varje dag nuförtiden annars kan jag inte tänka på nåt annat! För fan helt sjukt...Ska det va så svårt att ha lite disciplin? Äter LÄTT en hel Ben & Jerrys SJÄLV när jag kollar på Desperate....suck!

Anonymous said...

Kanske äter du inte tillräckligt med kolhydrater under dagen. Jag provade att minimera intaget av kolhydrater en tid och fick da ett otroligt sug efter framförallt godis pa kvällarna. Kolhydrater=socker, godis=socker. Alla bantnigstips idag säger att man ska utesluta kolhydrater, visst en del men om man tar bort nästan alla sa blir man jättesugen och smäller da i sig daliga, onyttiga kolhydrater istället. Bara ett tips, det hjälper att äta lite mer kolhydrater istället.

Ha det gott!

Anonymous said...

...mat dämpar ångest för vissa

Isabel Adrian said...

ångest? tja jobbigt om du har det...

Anonymous said...

Jag är exakt likadan! går och rotar i kylskåpet och skafferiet stup i kvaten för att se om det finns nåt ätbart. Jag måste typ äta på nånting hela tiden..

Anonymous said...

Ja, dessvärre bekräftar denna blogg hur pantade tjejer kan vara. Inget fel med att partaja och träffa en massa kändisar men det känns lite dokusåpa över Isabel. Vill ha allt men har ingen talang eller något som helst att tillföra annat än ... well, att hon träffar folk....
Synd.

Anonymous said...

Du kanske är gravid?! :-)