Tuesday, August 22, 2006

plantankar

Sitter på flyget till Barcelona och lyssnar på lite musica..
Jag har aldrig fattat hur man kan sova på ett plan, hallå! Hur kul är det att upptäcka att det sitter två snorungar, en familj och en slajmig kille i kostym som rå glor på dig när du vaknat. Trött i ögonen och en liten lätt öppnad mun plus det sedvanliga dräglet man utsöndrar när man ligger på ett cpsätt i små stolar! Säg inte att du inte själv inte vaknat just så!!!?
Jag har iallafall gjort det och bestämt mig för att inte utsätta mig för denna hemska situation igen.. Därför sitter jag snällt vaken även om jag bara sovit två timmar inatt!

Med sorg i hjärtat lämnade jag Karamellhotellet med en lovan att om jag ngn gång snubblar över en si så där 30 mille ska jag genast öppna ett sådant hotell i antingen Marbella eller Ibiza. Lovar att det skulle varit fullt varje dag... Lätt!

Igår ringde en gammal kompis som jag inte sett på ett år! Elisabeth heter hon.. Vi bodde tillsammans under ngra galna år i Gbg. Det är det som är så skönt med vissa vänner, man har dom även om man inte hörs på flera år. Det räcker med en timme så är man precis där man slutade!

Med tanke på vänner: Grattis Linda och hoppas du hade KBK på din födelsedag i onsdags!

Tänkte jag skulle vara duktig och lägga upp mer bilder.. Inte för att jag är en hejare på att ta upp kameran på nattklubbar och stränder, faktum är att jag känner mig som en idiot när jag ska göra just det men va fan lite turist ska jag försöka bli..

Så håll ut ska jag nog knäppa av ngra roliga och galna blider från Ibiza..

Just det, måste bara ge er ett klipp som jag garvat åt i en vecka nu. Det bästa är att det blir roligare för varje gång man ser det.. Håll till godo mina älskade vänner!

http//www.sizerecords.com/sinking.mpg

paus

Nu är jag på hotellet i Ibiza... Ska hoppa in i duschen och fixa göra mig fin..

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Isabel Adrian said...

Kbk betyder Kör bara kör! sorry att jag removade ditt inlägg men du måste kanske vara lite ordentlig i ditt språk, tänk på barnen! :-)