Tuesday, August 22, 2006

Pacha





Oj ojoj vad som hände med alla dagar..

I lördags när vi kom var det bara att byta om och iväg till Amenisa där Steve spelade.. Jag och Eric prytz stod vid sidan om och rockade tillsammans.. Vi fick gröna Lund band som vi var mäkta stolta över... Kvällen övergick till morgon och bra packade drog vi iväg till pacha där David Guetta hade Fuck me im Famous party! Vipen var fylld till max med kändisar som Penelope Cruz och P.Diddy. Sjukt och kul! Bra kombo!!!!


Nu när vi varit här har vi bott på världens mest superhemliga hotell mitt i nowhere! Ca en halvtimme från stan och ut i buschen.. Jag är säker på att jag hörde får som skrek klagovisor på natten.
Rummen var jättefina och på hotellet fanns det bara nio rum. Penelope Cruz där också.. Frekventa gäster på det hotellet är också P. Diddy och Miss Paris Hilton..

Igår var vi och hälsade på Roger Shancez när han spelade men vi smet iväg ganska tidigt eftersom vi gärna ville vara fräscha tills idag. Nu ska vi iväg med Eric Morillo och käka lunch på ngn mysig krog sen tror jag att jag ska tatuera mig! Vet inte om jag vågar än men jag återkommer med svar om ngn timme!

puss puss

4 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

LIFE OF A GOLDDIGGIN' FUCKTOY.

Anonymous said...

LIFE OF A GOLDDIGGIN' FU*KTOY

Anonymous said...

Tycker du det e kul att skriva prytz? Eller du kanske tror han heter så?