Tuesday, August 08, 2006

Troppan, London och Mykonos

lite svårt att hålla bloggen uppdaterad just nu, Sorry about that!

Men men.. Jag åkte ju till Troppan med Monica men insåg snart att det inte var så himla ball som jag kommit ihåg sedan innan.. Kanske pga att jag är kär och galen eller bara det att jag kanske blivit vuxen.. men en kväll var på
VIP Room och festade loss en kväll med alla galningar från väldens hörn..

roligast var: Jonas som stod i DJ båset och sjöng lite i micken samtidigt som Myggan snurrade skivor!

Efter två dar Ringde jag Steve och skrek att jag inte pallar alla champange sprutande människor och vips satt jag och Monica på väg till London på Lördagen för en kväll på Minestry of Sound där Steve Angello/pojkvän/ och Sebastian Ingrosso spelade.. Sköna dagar hade vi där med goda middagar och shopping..

Bästa köpet: Svarta Gucci halvstövletter i mocca!!

När vi kom hem på på onsdagen var det dags att jobba en kväll på cafet med alla underbara människor... Innan jag jobbade på kvällen gick jag och Steve på Grönan med hans kusiner Milton 8år och sebastian 6år! Så söta så jag dör!! Vi åkte allt från Vilda musen till flygande mattan.. Man blir ju lite sugen på egna hmm

i lördags åkte jag och Steve till Aten och bodde på världens roligaste hotell! www.semiramisathens.com
Allt gick i pastell färger och det kändes som jag bodde i en godisbutik! sjukt ball och verkligen att rekommendera om man har vägarna förbi!
Söndagen träffade vi upp Dj Joacim Garraude som Steve skulle spela med på Mykonos på kvällen.. Vi var på Cavo de paradisio och partade loss med två tusen bögar och jag! hihi

Igår och idag har vi bara varit på stranden och ätit minst 200 grekiska sallader! vet inte om jag kommer i mina jeans om det fortsätter i den här takten!!!

Ikväll tänkte vi äta japanskt på Nubu som är min älsklingsresturang i London.. Den har även en här på Mykonos,, underbart!

Annars känns inte Mykonos lika fint längre som det var för ngra år sedan när jag var här.. Bögarna har blivit mer Kreta och italienarna har blivit mer slajmiga...

Ja ja.. jag älskar grekland och grekiska sallader så jag håller tyst nu...

10 comments:

Anonymous said...

håller med dig, min bästa vän är halvgrek från mykonos så vi är alltid där och i år var det inte samma grej. mindre bögar och transvestiter med diverse utklädnader och fler sliskiga italienare och otrevliga aten brats. men space var kul som alltid och stränderna och det korallblåa havet är vackert. ni kom när det hade slutat blåsa så jag antar att ni dog av värmeslag?

Anna said...

Låter som en härlig ledighet trots allt!

Anonymous said...

herregud vilket härligt liv du verkar leva!! hoppas verkigen du uppskattar det och tar vara på det.. det är inte alla som får resa och leva på det sättet! Hoppas du uppskattar det och är realistisk och tacksam :)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Vad då realistisk och tacksam?? Så jävla typiskt svensk kommentar.. Tacksam för att hon kunde ha suttit i en etta i Älvsjö utan kille och två snorungar? Jag spyr på den svenska avundsjukan. Låt Isabel leva sitt liv som hon vill, vare sig det är innebär swippturer i europa eller inte..

Anonymous said...

Och S, du klagar på folk utan egna liv, men hur kan du då ha sån koll på hennes förmögenhet och taxering? Du känner inte henne, så sluta döma hennes liv. Förövrigt tror jag det är bra att ha förebilder/idoler, därmed inget sagt om Isabel.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Hej! Jag skrev inte att du skulle vara tacksam i tidigare kommentar av elakhet. hoppas du inte tog det på det viset! menade bara att du säkert förtjänar det, och att du ska njuta av varje stund samtidigt som man vet att alla inte har det så bra... många är mästare på att vara otacksamma och leva med guldskeden i munnen! Hoppas inte du är en av dom, utan ödmjuk :) Kram!

Anonymous said...

ISAB bra läsning!
kan du kolla upp med steve när han släpper "switch". :)

Anonymous said...

det heter Nobu, och inte nubu.....