Wednesday, July 26, 2006

Packa pappas packsäck!

Mitt i packningen kom jag på, var fan e mitt pass? letade som en blå innan jag kom på att det låg i min resväska jag höll på att packa! Snacka om stressad..

Ska jobba på cafet ikväll sedan måste jag bara hämta upp Moncan och min väska och sedan ilfart till Arlanda.. Jag kommer väl se ut som en Zombie när vi kommer fram till Nice vid 10 imorgon.. Vi ska ta en speedboat från nice till Nikki Beach och lägga oss och sola bums när vi kommer fram!
Så skönt!

På fredagen blir det middag med Jons Lichter och party..

Tata!!!

17 comments:

Anonymous said...

Hoppas du får en trevlig semester helg.

Anonymous said...

Åh vad härligt det lät, hoppas du får det toppen.

Kram

Anonymous said...

Sån jealous bitch jag e ;)

Anonymous said...

Jag är lite nyfiken på hur du har råd att shoppa och resa som du gör? Något bra tips på extraknäck? Det är rätt, lev livet!!!

Anonymous said...

Var ska du plugga produktion och Tv producent? Jag letar efter bra utbildningar i samma stuk nämligen! Vore kul med lite tips :)

Anonymous said...

Om man är så stressad att man är blå undrar vän av ordning hur man hinner sätta sig vid datorn och skriva att man är så grymt stressad?

Anonymous said...

glömmer alltid något

Anonymous said...

Sluta lev ett liv som du inte har råd med ditt patetiska förortspack!

Anonymous said...

Men du...."anonymous"...att du orkar sätta dig vid datorn för att kommentera, med din negativa inställning och attityd....är för mig ett under... vad får en människa att så fullständigt reta sig på någon annan som man dessutom INTE behöver "springa på" utan själv väljer att söka upp??? Det är för mig patetiskt....men det är ju bara min åsikt... Ciao.

Anonymous said...

Det är inte ansträngande alls. Lika mycket som de som sitter och utrycker avund så är det också för oss, av annan åsikt, lika befriande att uttrycka avsky.

Det bör även tilläggas att alla de som inte tycker att bloggskivaren är riktigt klar också har rätt att läsa bloggen och därmed också kommentera den.

Vi läser den väl av olika anledningar.

Anonymous said...

Om man ska blogga så varför inte skriva någon intressant för läsaren, typ värderingar, intressanta analyser än vilka man festar med , käkar lunch med?

Anonymous said...

Alla har vi olika intressen..
Det tycks vara många som tycker det är intressant eller iallafall kul att läsa de Isabel bloggar om

Karolina Lassbo said...

Åh vad jag blir less på människor som gnäller om innehållet i en blogg.

Alla människor i Sverige har precis samma yttrandefrihet, och att blogga är ett väldigt bra exempel på att utnyttja sin yttrandefrihet. Vad man sen väljer att yttra sig om är upp till var och en. Den som inte gillar en viss blogg behöver inte läsa den, det är inget krav eller någon slags skyldighet.

Isabel Adrian said...

tack karolina!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

best regards, nice info Toyota camry with body kits Isuzu trucks sale bay area ca 1974 buick apollo Swinger sex photos English horse racing odds effects of klonopin Of incorporate 2000 buick regal heater knob golf store

Anonymous said...

What a great site 1981 oldsmobile delta 88 royale brougham filter cartridge pp10-20 http://www.custom-web-design-9.info/frontpage-graphics-co-frontpage-templates-for-business.html Hot teens in sexy thong panties european window awnings Hairy girls trailers Prozac nursing Epson ink cartridges discount Head genesis 660 tennis racquet Poor botox injection lexmark generic inkjet cartridges Reloading cartridges for the 223 remington free free free best celexa School and spirit-filled bible college distance Microsoft exchange 2003 email filtering