Tuesday, July 25, 2006

OK!

En gang ska jag klargöra för er!

Det var inte Jacob som gjorde slut med mig utan vi ville inte ha samma saker just nu..
Jacob och jag befinner oss på olika ställen i livet.. Jag älskar jacob för allt han är och önskar att allt var annolunda, men så är inte läget och då blev slut..

Vad gällande om jag skulle ligga runt med Steve innan det blev slut är helt uteslutet! Varför skulle jag vilja ha 2 i sängen när det är underbart med en... Sen tycker jag att jag kan få dejta vem jag vill nu när det är slut.. eller Är det bara killar som får göra sånt.. Nä just det om en tjej börjar dejta ngn för tidigt är man en hora men om killen gör det är det ju bara för att komma över exet... QUE??

Ja ja... Iallafall undrade ngn vad jag ska plugga.. Tv-producent och produktion.. Hur kul som helst! Längtar...

8 comments:

Anonymous said...

Skit i vad alla tycker om att du inte ska dejta så tätt inpå.Fattade aldrig var du såg hos Jacob.Han ska vara glad för den tiden han fick med dig för du är sjukt het.Och dejta med vem du vill och om du saknar nån att dejta ställer jag upp=).Ha det bra Kram

Unknown said...

Fattar inte vad folk håller på med. Rätt många av de som kommenterat under borde gå en kurs i vett och etikett, eller i alla fall i vanligt bondförnuft.

Sen när är ditt förhållande en offentlig handling? Varför måste du redovisa dina inkomster? Varför ska allmänheten få veta "vem fel det var".

Åh vad löjligt. Varför det tog slut vet förmodligen du och ditt ex, och vad du gör med ditt liv har knappast någon rätt att döma.

Tycker att den bästa kommentaren är att du ska "ta" allt skitsnack och löjliga påhopp för att du har en kommentarsfunktion. Den personen vågar ju inte ens skriva ut en e-postadress, än mindre sitt namn. Rätt pussy i mina ögon.

Anonymous said...

" Sen när är ditt förhållande en offentlig handling? " från ovanstående kommentar. Jo sen den dagen hon dels deltog i robinson (dumt att göra det om man vill vara ifred och inte fattar att folk kommer prata om en), och givetvis så självklart efter att isabel så öppet började prata om olika killar i hennes egna offentliga blogg. vill inte isabell ha kommentarer om hennes förhållanden behöver hon heller inte skriva om hennes förhållanden. svårare än så är det inte..

Unknown said...

Okej så ditt svar är alltså att du bryr dig om dokusåpastjärnors förhållanden och att det är din rättighet?

Ärligt talat, då har du alldeles för mycket tid till förfogan.

Dokusåpor i all ära, men kan du fortfarande inte släppa personerna efter att programmet slutat så är det nog snarare en stalkertendens än ett normalt intresse.

Men å andra sidan, detta förklarar varför skittidningar som expressen och aftonbladet säljer så bra.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Hoppas att du kommer trivas i skolan och det verkar vara en rolig utbildning du ska läsa. Shit vad folk ska lägga sig i ditt förhållande. Men stå på dig Du är grym.

Anonymous said...

Hahaha... KOmmentarerna är fan lika roliga som bloggen.

Anonymous said...

På vilken skola?
Jag ska själv läsa tv-produktion till hösten 2007.

Kram Sanna