Sunday, July 23, 2006

Härlig Sommar

Här är jag Robert och härliga Alex en sen kväll på Pepes!
Jag vet inte om jag kan svara på alla comment jag får men vill bara säga at jag tycker det är underbart att få så mycket stöd och uppskattning från er! Det värmer mitt hjärta och jag önska jag kunde träffa alla er!
Till er idioter so skriver elakt... Have Fun!

Jag kom precis hem men Rocco (Ninas Hund) från en liten shopping tur på stan.. Skönt att inte vara bakis på en söndag!

Varför är jag inte det?!

Jo för jag väntade på våra väskor hemma som hade kommit bort i Madrid!!!! SAS att dom skulle komma mellan 16-23 igår kväll.. När kom dom? 23.15!!!!

Cp!!!
och till råga på allt hade dom gjort sönder min Dior weekend bag! Jag kokar inom mig!!!!

Det ska jag bota genom att gå på Sturehof och käka kokta skaldjur ikväll med vänner!! Då vet man att det är sommar!!

Det känns som det är mycket konstigt folk i stan under sommaren, inte för att jag är speciellt sain men.. Hur ofta ser du en ca 20-årig tjej hoppa på bussen med ett dragspel hängandes lite nochalant över axeln? Va??? Ja menar vart ska hon? hihi

Pratade med Marie Plosjö igår och det var underbart att höra hennes röst, samma med Denise! Det känns som när sommaren kommer blir alla lite splittrade.. Man åker hem till familj, semester utomlands, visby, gotland, jobba... Snart är vi nog samlade igen eftersom det snart är höst!!! Hjälp!!!!!Hösten!!! Blääääää

Funderar på att dra till St Tropez på torsdag Med monica som planerat men jag vill gärna vara i London på Lördag när Steve Spelar på Minestry Of Sound... Det blir nog så att jag tar med min Moncan och åker Nice- LondonLördag morgon,, Då blir det två flugor i en smäll!

ÅÅÅh jag ska passa på att köpa en svart kappa med skärp och ett par halvstövletter till höstgarderoben i London! Lika bra att göra det nu innan allt nytt höstsnyggt tar slut..

puss puss

6 comments:

Anonymous said...

Åh nu blev jag nyfiken på om du köpte hem en kappa. Du får lägga ut en bild på den i så fall. Är själv väldigt sugen på att köpa en höstkappa med skärp tycker det är så snyggt. Hoppas du fick en perfekt och super rolig helg.

Anonymous said...

ville bara säga att du får ha en bra resa! hoppas resan blir allt du hoppats på! njut.

hälsningar EmmaK

Anonymous said...

Alltså, uttrycket cp använde man när man var 10 och inte förstod bättre. Du är som en barnunge som tror att hon är något. Jag skulle inte byta mitt liv med ditt om jag var tvungen att vara så dum som du. trots att jag mer än gärna skulle åka hit och dit med flyg

Anonymous said...

alltså trevlig blogg :D men det stavas inte "minestry of .." utan "ministry of sound" hihi, hare bra bruden!

Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site... »

Anonymous said...

Best regards from NY! names domain management training vegas hotels Inventor of soccer bulk email marketing service laser hair removal Dental emergency plans st augustine florida plastic surgeon sony camcorder awning Asian cum puking Impotence+drugs+northampton Diva gem mp3 player review Paxil and weight gain what can help Pro weight loss pill Business insurance agency georgia Fitness buddies Phentermine and phendimetrazine combination Roulette free clipart porsche 911