Monday, July 03, 2006

Sommar

Jag känner att jag inte orkar skriva så mycket när det är 30 grader ute och det finns läskande rosevin på altanen..

Jag kom hem från Marbella i fredags, för att sedan åka till Göteborg för Robbie W konserten på lördagen och fest. Det var lite som att gå ut på stureplan i gbg på lördagen.. Mats Sundin, Ljungberg och massa andra var där...

Det var underbart i Marbella.. Mycket fest och en underbar Middag hos Olinda och Patrik på Midsommar. Istället för sill blev det indisk och mycket champange på deras uteplats.. Sedan en svettig natt på Olivia Club! Så sjukt skönt att inte vara på Stureplan för en gångs skull..

(Bilder från Marbella kommer inom kort!)

På fredag åker jag med Plaza Club till Båstad för att ta hand om Vip rummet på Pepes Bodega som kommer bli ett sk mini Plaza.. Nio dar med hysteri och mycket frst, Ser fram emot det. Efter det kommer jag säkert behöva semester igen! Ska åka ngra dagar till St Tropez i slutet av juli med Monica Jonsson sedan bär det av till Marbella igen två veckor!
Party Party!!!

Idag var jag på stan och fyndade lite kläder inför båstad och känner mig skjukt nöjd, pengar kvar och mycket nya fina saker!

Dagens Bästa: En grön assnygg bikini Pris 99.50
Dagens värsta:Mina underbara Gucci solisar som jag lagat en gång gick sönder igen!

2 comments:

Lin said...

Troppan i slutet av juli..? Prickar ni in Sthlms veckan eller ska man kanske åka några dagar tidigare? Börjar tycka att just den veckan börjar bli lite väl mycket grisfest? Vad tycker du?

Isabel Adrian said...

tja visst är det lite stureplan i slutet av juli men va fan en och annan grisfest har väl aldrig varit fel... skulle gärna se ahlbom med en gris i munnen och sangria i glaset!