Tuesday, July 04, 2006

Hair!!!

Nu är jag helt slut!
Jag inser att jag ängat tre dagar åt mitt hår!

Dag ett Söndag: Ta ut extentions ca 5 timmar av ren plåga och lite lätt panikångest efter tre timmar.. Ville gärna stoppa i mig två valium och en flaska vin men icke fann jag dessa preparat hos frissan!!!

Dag två Måndag: Satte i nya extentions ca två timmar.. Aj aj aj

Dag tre Idag: Back to the frisör.. Slingor i två snygga ljusa färger varav ena fatiskt gick åt det rosa.. mmm Sedan en kur av silverschampoo ca två timmar..

Hallå vad gör man inte för att vara vacker? ALLT..

Fast en sak som är skönt med värme och sommar är att jag går osminkad hela tiden och huden mår så bra av det! tips!!

Glöm inte att göra scrub och fuktmask minst en gång i veckan så du får den fina färgen i ansiktet och får behålla den längre!

Imorgon bär det hem till stockholm och en kväll på cafet!

puss xxx

17 comments:

Anonymous said...

Grow up old lady! om några år finns inte stureplan där för dig längre! Jacob din pojkvän.. not.

Isabel Adrian said...

skönt att veta att inte jag och stureplan ska växa ihop.. med tanke på att jag tydligen är old vid 28..
Sen om jag och jacob är ihop, eller inte enligt dig (skönt att du är i vårt hem ofta!!) ska du väl inte bry dina små barnsöron om...

Kram kram

Anonymous said...

Hej!!

En fråga. Ni som använder extentions.. Blir man beroende så att man aldrig kan tänka sig bara ha sitt vanliga hår, ellet går det att sluta?

Anonymous said...

Du är väl inte ihop med Jacob Ramberg? Var inte det bara en fling som du önskade vore på riktigt???

Anonymous said...

Älskar din blogg! Du är snyggare än någonsin, gammal skulle inte tro de! /Kram kram en som ser dig i vimmlet ibland :)

Anonymous said...

jävlar vad folk har tid med negativa synpunkter. skaffa ett eget liv och sluta hacka på andra.

Anonymous said...

Hej.
för alla oss som respekterar dig och tycker du verkar vara en underbar och fin människa vill jag fråga- är du o jacob tillsammans? läste i se o hör att han o denise lopes var tillsammans, blev ledsen för din skull- hoppas inte det är något triangeldrama.
ta hand om dig. ha en bra sommar

Anonymous said...

vilken metod använder du på ditt hår? tänkte mest att det finns många olika sätt att förlänga hår på. och vilken salong? ngn i sthlm?

Anonymous said...

Jag håller med, hur kan man som människa vara så otrevlig? Vad är det med människor som endast mår bra genom att spy galla på andra? Tragiskt! (Avundsjuka!!!!)

Jag gillar din blogg!
- Sanna

Anonymous said...

Hej hej. Det är en lista jag skickar vidare (man ska visst göra det till några vars blogg man läser).. Finns på min sida.. och länka tillbax till mig. Promota sidor! :) Kraam

H said...

vad jobbigt det verkar med extensions. men vill lite ha ändå.. tänker nog hålla mig till långa naglar tror jag. missar jag nåt då? är slänga med håret så bra som det verkar?

Karolina Lassbo said...

Jag är mest rädd att det ska se onaturligt ut. Att det ska bli för skarpa kontraster mellan äkta och oäkta. Men lite extra glans kan ju aldrig skada...

Anonymous said...

Kom igen isabel, vi saknar dig!!! SKRIV!!!!
Förresten såg jag din hunk of a man på konditori i Båstad, söndags förmiddag. Bra kap där!

Kram

Anonymous said...

Om det var Jacob som var hunken så gjorde han slut med Isabel samma förmiddag. Så ta för dig :-)

Anonymous said...

Jaha där ser man, ja det förstår man i och för sig.

Anonymous said...

Ja fy ibland gör det verkligen ont att ta av extensions. hade med microringar sist och det gjorde verkligen svin ont när dom skulle dra av ringarna från mitt hår. Men sen plågar man sig lika snabbt med att sätta i nytt hår fast då brykar jag ändra metod så att det inte blir samma hela tiden. Hoppas du blev nöjd med det iaf =)

Anonymous said...

Varför är tjejer så bitchiga???
Eftersom jag känner vissa som är ganska goda vänner till Jacob...
Så var det faktiskt Isabel som gjorde slut!

Även om det var han som dumpade henne..so what!!

Isabel är ändå jävligt Foxy.