Friday, July 21, 2006

Nu är jag BACK!!!!!

Hej allihopa!

Tack för alla fina comment och även de elaka! känns alltid skönt att vara ngns bollplank!

Nu ska jag berätta allt från början...

Det hela börjar med att jag åker till Båstad för att jobba på Kristallrummet på Pepes Bodega..
Jag och Krull på The Plaza Club ska ta hand om gäthanteringen m.m (ett jobb som visar sig vara hårt men underbart kul!)

Dagen innan vi ska åka kommer det en artikel i se&hör där det står att Jacob och Denise Lopez är tillsammans! hur kul som helst verkar jacob tycka det är men jag och Denise går i taket!

En vecka senare kommer såklart en rättelse att det är jag som är tillsammans med honom och att det var ett misstag att dom skrev så! Ok fine!
Men under hela vårt struliga förhållande (mitt och J) med många turer och en viss otrohet som inte kom från mitt håll börjar jag så smått känna att jag kanske borde vara själv ett tag.. inte för artikeln var ngn utlösande faktor men...

Självklart fanns det känslor kvar till J (men dom tog han död på så sent som igår) men ibland måste man tänka istället för att bara handla..

Det hela har iallafall slutat med att jag och jacob INTE är tillsammans längre.. Spelar det ngn roll vem som tog beslutet?
Nä det tycker inte jag..
Om han vill säga att han dumpat mig, ok så länge han mår bättre av det!

Jag vet iallafall att jag mår bra och kommer gå vidare lycklig..


Det ryktas hej vilt att jag dejtar en av killarna i Supermode och djn Steve Angello men jag låter det vara osagt så länge.......

Phhuu
Nu har jag sagt det så nu kan vi återgå till Båstad! Jag måste säga att vi hade de bästa gästerna under veckan och det var kul att kristallummet var så litet att man kände av stämmningen så bra! Under veckan träffade jag på .. Fredrik Ljungberg, Zlatan, Henrik Ljungngt.. hihi hockey målvakten, Sundin, Martin Dahlin, Björn borg (som annars ville trycka tungan i halsen på mig), Stenbeck, Puma porrstjärnan (mycket uppskattad gäst!) , Chipen, Jesper Blomqvist mflera..

Jag skulle kunna hålla på en stund men ni fattar.. En rolig vecka med många galna efterfester och hollaballå på nätterna och dagarna!

På söndagen kom en kille och hämtade en trött Isabel och körde henne till Flyget i Köpenhamn där jag flyg ner till Marbella i tre dagar.. Så skönt har jag nog aldrig haft! Jag blev bortskämd och låg mest på spat i hotellet och fick Massage!!!
Kvällarna förgylldes med mat på Suite el Mar och en kväll kunde jag njuta av Steves musik på Dreamers där han spelade ...

Nu är jag hemma igen och ska försöka få tag i sas igen eftersom min väska försvann när jag kom hem i onsdags! Så typiskt så jag dör! alla fina kläder jag köpte i Marbella.. Borta!

Sist vill jag säga en sak!

Glöm aldrig av att du lever en gång.. ta vara på varje minut!

Tack Krull, Gabbi, Mo och Alex för att ni gjorde min vecka i båstad till en vecka att minnas!

puss

8 comments:

Anonymous said...

Bra att du gjorde slut. man ska aldrig vara tillsammans med någon som får en att känna sig mindre värdig eller som får en må dåligt. tur att du är så stark! Du kommer hitta så mycket bättre!
Jag hejar på dig, du verkar vara en sund och bra tjej!

Hälsningar EmmaK

Anonymous said...

*kramar om*
Trist att han betedde sig illa.. Men du är värd något bättre..
Kram

Anonymous said...

Har börjat läsa din blogg och tycker den är jätte bra *tummen upp*.
Hoppas du hade en skön semester på Marbella.

Anonymous said...

Du har ju precis varir nere i marbellsa och legat med S Angello. inte första gången heller.

Anonymous said...

Har alltid undrat, vad det är som driver människor till att det måste säga/skriva ngt elakt eller spydigt?

slick:Marbella heter det....

Anonymous said...

Jätte bra blogg, så kul att du verkligen bjuder på dig själv!:)

Anonymous said...

Vad tråkigt att det skulle bli så trist slut på det hela.. ledsen för din skull, du verkar vara en så sympatisk tjej. Gör som jag, träffa lite äldre killar, då blir det mindre tjafs, lovar!! Ta hand om dig!

Anonymous said...

Du verkar vara en fin & vettig tjej. Tragiskt att människor mår bra av att hacka på andra.

Stå på dig, allt handlar bara om avundsjuka!

- Sanna