Monday, July 24, 2006

summerlove

forst vill jag saga att jag skriver fran en dator som inte har de tre sista bokstaverna i svenska alfabetet... bara sa ni vet!

Igar at jag sa mycket skaldjur sa jag holl pa att krakas! forst at vi en skaldjursplata var, sedan bestallde vi in 4 hummrar till och sen dyk Erik Prytz upp och da bestallde han in nagra till.. Efter det gick vi till fredsgatan och drack lite drinkar! Hur mysigt som helst!

Nar jag vaknade gick jag och Steve och Rocco hunden= till en mysig sjokrog dar vi at mat med Steves Mamma och bror.. Rocco jagade lite kanadagass och holl pa att bli uppaten! Och fick reda pa att Steve har fagelskrack! Mes!!!!

Eftersom det visar sig att det inte bara jag som ar shoppoholic slutade det med att vi kom hem med
2 tvspel Tombradier till mig och Hitman till Steve
Hela harvardserien fran Tigi som luktar smaskens! Dumb Blonds...
Nya horlurar till min ipod
en harfon
ett par nya vita slip in fran Bianco

Pa det hela var det en harlig sommardag

Nu ska jag hoppa in i duschen for ikvall blir det middag pa Kungsholmen Melkers krog... Gott gott gott, synd bara att jag gatt upp ett kilo pa en vecka!

Tror jag ska borja en hardbantning snart innan jag rullar omkring pa stan!
Det kanns inte sa kul att spendera tva veckor i bikini som vi ska gora om en och en halv vecka om man ser ut som Barbamamma!!!!

Tips Dior Bronze selftanning natural glow Typ den basta brun utan solen jag testat i ar!!