Tuesday, March 20, 2007

Eftersom min älskade pojkvän åker på musikkonferans till miami imorgon kände jag att jag ville att han skulle ha med sig något som får honom att tänka på mig..
Gick och letade på stan en bra stund, men hittade till slut ett jättefint rött läderarmband på Designtorget.. Från en svensk Designer.. Man lindar det runt handleden 3 ggr.. Skitsnyggt!!! så jag köpte ett till honom och ett till mig.. Jag har letat efter ngt snyggt armband man kan ha på sig jämnt, ngt man inte behöver ta av sig även när man duschar..
Gå dit och kolla själva, hon har röda, svarta och flerfärgade!

Nu ska jag packa lite för min gbg resa som börjar imorgon.. Tar tåget på morgonen.. Känns så skönt att bara hoppa på och läsa en bok i några timmar istället för att åka till flygplatsen, checka in, vänta, flyga, hämta väska, taxi... bla bla bla..

Tänkte faktiskt passa på att smygtitta på Madonnas kollektion på hm på torsdag i gbg, det lär ju va lite mindre folk i gbg än i Stockholm. SMArt Va??

No comments: