Sunday, March 25, 2007

Fulla Tåg!

Efter en helg med mamma mat och fikaturer på NK med bröder sitter jag nu lite småbakis på tåget hem. Det blev en uteväll igår med en gammal kompis Charlotta igår.
Vi åkte och mötes upp på Star Bowling på friggargatan. Mycket neon, ölkannor och svettiga skor!!!! Men vi hade asskoj!!! Jag förlorade med mycket, till en lika ödmjuk Charlotta..
- Nej du har bara inte känslan ikväll
-Yeah right sa jag och muttrade surt iväg till baren för en omgång av drinkar till..
Sen bar det av i taxin till Locatelli vid Avenyn där det var packat med folk! Som tur var Johan i dörren så vi smet in och hittade med en gång Anna Folke som jag jobbat med.. Lång snygg Blondin... Constantin en av mina gamla killkompisar stod i baren och försåg med diverse järn och drinkar.. Charlotta fick en mojjito med så mycket mynta att jag trodde det var en växt hon fick!!!! Sen satt vi baren och hade kul tills det var dags att dra hela ligan till Park Lane.
Såg likadant ut som för tre år sen jag var där!!!
V
issa saker blir sig lika...
Summan av kardemumman är att jag saknar Göteborg mer än jag hade trott.
mmmmm Ibland finns det stunder där jag önskar jag bodde nära min familj.................................................... :-(

No comments: