Friday, March 16, 2007

Har en del info ang galna grannkärringen med löständer.. Igår skulle jag slänga sopor på kvällen. Öppnade dörren och DÅ ser jag HENNE utanför våran dörr.. Kanske inte skulle vara så konstig om hon bodde dörr i dörr men vi bor på 3 vån och hon på 1a vån!!!! Hallå!!!!
Jag ska börja skriva upp allt konstigt hon gör, ta listan till värden och sen kanske hon blir skeppad till ngt hem! Men men det är bara önsketänkande...

Köpte två säsonger av Lost när vi var i LA över nyår.. Den verkar ju så himla bra.. Varför ligger den kvar i plasten då? Nu räcker det! ikväll är det

1 påse chips med tillbehör
2 mini brownies (åh gud va gott)
1 Cola light
1 stor tallrik med chili con carne med ris och sallad...
Och minst 4 avsnitt av LOST
NU JÄVLAR!

2 comments:

Anna said...

Kul att du är tillbaks i bloggvärlden. Har lagt dig som favorit i min lista igen!

Jag önskade mig säsong 1 av Lost i julklapp 2005, den ligger oxå i plast. Ska ta tag i det hela sen när jag är hemma och mammaledig, om man nu får någon tid till att lata sig på soffan :-)

Isabel Adrian said...

Underbart att du ska ha bebis...! önskar dig all lycka!