Thursday, March 15, 2007

För någon vecka sedan gjorde Aftonbladet en intervjuv med mig. Det handlade om Madonna/Hora komplexet. Jag skrev mycket om det i min blogg förut och tycker att det är ngt som vi borde prata mer om..
Så idag ringde P3 upp mig och frågade om jag ville komma och prata om just detta på radion.
Så den 28 mars i morgonpasset kan ni höra min vackra göteborg dialekt !!!

För er som inte vet vad Madonna/hora komplexet är
Det är en teori som går ut på att vi lever i ett samhälle där killar förväntar sig att sex med många, medans tjejer förväntas att vara kyska. Också delas kvinnor upp i två delar. Madonnorna lever kyskt och får gifta sig medans Hororna får ha sex med många men blir sedan utstötta av omgivningen... Enligt teorin

And i couldnt agree more! Lösaktiga karlar e vad ni är!



En tanke jag har....

För ett tag sen såg jag ett program om några killar som ställde upp på att försöka få större snoppar untan operation.. En åt tabletter, en ngn asskum pump och den sista skulle dra i pillen varje dag i ngt speciellt schema..
Vad blev då resultatet!! Jo åtta veckor jobbigt pina med pumpning, dragning och tablettetätning gav resultatet NADA!!!! inte en cm längre.. inte ens en mm längre!!!
Då till min tanke.. Om alla killar som kände behovet av att få större pillevink hade massa pengar.. Hur många % hade gjort penisförstoring???



Alltså ibland vågar jag inte gå ut för att det är sån skräck när man måste prata med den gnälligaste grannen jag någonsin bott brevid! Jag tror att hon står och kollar nyckelhålet för det slår aldrig fel, hon öppnar alltid dörren när jag ska gå ut med Miso(min hund) eller slänga sopor.. Med sina äckliga löständer börjar gnällandet! Sen står man som fastfrusen i flera minuter medans tänderna klapprar!!! klapp klapp klapp..
Shit man tänker jag alltid, skaffa dig en bättre tandläkare eller gå och dö någonstans!!!

Hoppas inte hon har en dator hemma.... Tänk webkamera och ett par löständer på internet!

nu räcker det med info idag...
p.s Jag bloggar också på www.sthlmfinest.com d.s com and join us!

No comments: