Saturday, March 17, 2007

Fulla Ulla!!!!

Så nu har jag haft en myskväll.. Det är dags för veckans utgång! Usch jag låter som en riktig svenne! Bira Bärs och rakade brudar!!!
Nja, kanske jag är det i en snyggare förpackning!
Tror att jag ska smyga upp och skrämma Jonas Gauri på Cafet med en fishermansfreids shot RÄTT i FEJAN!! Undrar om han hade blivit förvånad om jag gjorde det, bara sådär..??

Ibland kan jag få tvångstankar.. Jag vill typ ställa mig på dansgolvet och bara börja sjunga med helt hysteriskt samtidigt som man bara freakar loss i en dans,
eller slå ngn kille på käften bara för att se vad som händer...
Kanske inte låter som jag har ett iq på 200 när jag säger så men ibland känner jag mig bara så instängd i mig själv!

Tänk att bara få vara svenne för en kväll utan att det hade blivit värsta konsekvenserna dagen efter!!!! Suck..

3 comments:

Anonymous said...

helt underbart att du är tillbaka och bloggar...
fastna för dig& ditt crazy sätt att skriva när du blogga här förut,
och saknat det lite..
du ligger helt klart på min top ten på bloggar...

you go girl,
hoppas du får en helnice lördag kväll//maddo*

Isabel Adrian said...

Kul att du hittade hit igen!!!!

kram kram

Anonymous said...

"eller slå ngn kille på käften bara för att se vad som händer...
"

Du kan ge mig stryk....

Då gör jag någon nytta iaf.

hairykebab @ yahoo.co.uk