Thursday, March 29, 2007

Sjuklingen!!!!!

Det ligger en sjuk kille i min säng!!! Ynkligare och sjukare kille än min får man googla efter! Efter en resa som säkert får många att längta efter kom min Steve tillbaka från Miami idag.. Det hade regnat mycket och hem kom en hostig och febrig kille hem.. Det var bara att bädda ner honom och ge honom två alvedon och sen var det god natt för hans del...

Själv sitter jag och småletar efter något sätt att hitta Heroes avsnitten jag missat på nätet... Hmmm typiskt nog kan man inte ladda hem dom på iTunes eftersom man inte bor i USA.. As typiskt!!!

Imorgon ska jag träffa Monica och gå på en premiärvisning av nya mercedes bilen.. Kan bli trevligt..

4 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Isabel Adrian said...

Jag vill inte kommentera min och Denise relation men man ska inte alltid ta till sig det någon skriver.
Jag har gjort många saker i livet som inte är bra men nu mår jag och tar hand om mig bättre än jag någonsin gjort!

Tack för omtanken Erika!!!!!

Anna said...

Killar blir alltid ömkliga när de är sjuka, hoppas han är bättre nu, man blir ibland lite trött att höra på dem när de är förkylda *s*

Isabel Adrian said...

Ja vet!!!! men lyckigtvis har han blivit bättre!!!!

:-)