Wednesday, June 20, 2007

En liten Hälsning...

Efter tre år har jag äntligen blivit av med ett Psycko som stalkat mig i TRE ÅR!!!!!!!

I måndags kom besöksförbudet i brevlådan! Han får inte ringa, sms eller försöka ta kontalt med mig...

I mitt hjärta önskar jag lite att han försöker nu, så jag kan få in honom i finkan efter allt han gjort... Förpestat mitt liv!!!!!


Jaja Jag har fått så stor respons av videobloggen som jag inte hade räknat med!!! Jag är så glad att folk tycker det är kul... Det dan jag blir cp trist är det bara att hojta till!!!!

IKVÄLL ÄR DET FRYSHUSET!!!!! Mannen (Steve Angello) sitter med Eric Prytdz (eller hur fan han stavar), Axwell, dj stretch, özgur och dj static sitter i jurun på finalen av MTVs dj tävling... Sen spelar dom en stund.. Kan bli kul!!!!


10 comments:

Anonymous said...

http://starlingdarling.blogg.se/1182343482_gettinready_to_go_out.html

Är ni vänner du och fröken Anna så det är med glimten i ögat..?

Anonymous said...

Grattis, så skönt!!

Anonymous said...

Hej schysst med Video Blogg , hittade er blogg via andra , ...lägger du bara upp den via You Toube är kille men inte mega teknisk..

Anonymous said...

Jaha så det var du som sprang förbi ibland på MTV selected :) Visst blev det ett grymt drag allt! Angello fixar allt.

Anonymous said...

Hej
Kul blogg
Du skrev tidigare att modell+festa på Stureplan=provat kokain.

Gäller det generellt, eller finns det nån du garanterat vet inte använt sånt? Man undrar över alla skönheter som isabellor, Elita, Elinar, Monicor o.sv.
(Var har Elita tagit vägen förresten. Fast ni kanske är ovänner)

Isabel Adrian said...

Om jag och fröken anna är vänner kanske är fel ord... Stött på varandra ute.. Ja... sen tog hon ju över min gamla poljvän också!!!

Men visst tar jag det som en komplimang att hon spanar i min blogg!!!!
Sen alla kan ju inte göra lika bra videobloggs som mig!!! ;-)

(ironi?)

Isabel Adrian said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Å andra sidan så är det inte bara du som videobloggar i världen!!!! hon kanske inte nödvändigtvis syftade på dig! Bara en tanke

Anonymous said...

Håller med.. lite långsökt att hon just ska syfta på dig..alla har börjat videoblogga! Men hur som helst är både du å Anna snygga & har superroliga blogg:-))

Isabel Adrian said...

Ni har med nästan 100% rätt... Varför skulle hon syfta på mig?

Men tack för den fina komplimangen! Jag ska spana in annas blogg...