Saturday, June 30, 2007

Ensam!!!

Jag sitter nu på ett hotellrum helt själv!!!!!

Varför????

jo, för att imorse tog jag ett tidigt flyg till London... Steve skulle ta ett lite senare flyg eftersom vi inte bokat samtidigt... Glad i hågen kommer jag till London för någon timme sedan..

VAR ÄR STEVE??

Då har det exploderat en bomb på flygplatsen i Ibiza bara någon timme efter jag åkt!!! Så dom har stängt av hela flygplatsen och Steve sitter i stan och undrar om han kommer kunna ta sig till sin spelning här inatt!

Och vad gör jag här? Visst har jag ett jättemysigt rum på Great Estern Hotell/ Liverpool street men,,,,, Supertrist att spendera två dagar och en natt utan sällskap!
Självklart är det värre för min darling...
Ohh jag hoppas verkligen dom öppnar flygplatsen snart!!!

Under tiden ger jag mig iväg i London tunnelbana för att leka ensam turist!

Tata

1 comment:

Anna said...

Fy vad läskigt! Hoppas han lyckas ta sig i tid till spelningen.