Monday, June 11, 2007

Måndag morgon!



Nu är det bara tio dagar kvar tills vi åker till Ibiza på semester.. Jag längtar så mycket efter att få bada och ligga på stranden med en bok!

Efter en lång vecka och en härlig heldag i solen på lördagen, gick jag och Marie Picasso till Josefina och mös några timmar! Vi träffae upp Natacha p och Bobby, sedan bar det av till Cafet och därefter hela stureplan... Vi gick från ena till det andra,, Laroy, Neu, Hells och utekompaniet...

Vi träffade på Axwell och Gloria och pratade lite... Sen kände jag att det räckte för mig!
Jag tycker inte om att komma hem så sent på helgerna för jag vill inte missa en hel fin dag på sommaren..

Nu har min man landat på Arlanda från Indonesien där han och Sebastian Ingrosso har spelat i helgen! Jag är så glad att han är hemma igen... Jobbigt att alltid behöva sakna någon. Jag kan bli så frusterad när jag saknar honom att jag bli på dåligt humör!

Dagens tips: Peta inte näsan om i bilen om du inte har tonade rutor.. DU SYNS!

2 comments:

Anonymous said...

Fin du är... ;)

Isabel Adrian said...

tack!!! gulligt!