Wednesday, June 27, 2007

IBIZA!!!!!!!

Detta har hänt på Ibiza

torsdag:
Jag satte mig på ett flyg till Ibiza via Berlin… Resan var helt ok tills jag skulle byta i Berlin.. Spöregn och iskallt, lång väg mellan terminalen och två timmar med en tysk tidning… Suck.

När jag sedan kom på planet var det packat med fulla tyskar som festade hårt hela vägen! Eftersom vi varit på MTV finalen dan innan trodde jag att jag skulle få sova lite men ack nej!
Efter jag sedan installerat mig i våran flat i Talamanca Beach (10min från Ibiza town) fick jag mig en timme rest innan grabbarna anlände!
Vi bytte om och gick sen var det först Steve och Sebastian som spelade! Ett underbart set…
Efter det var det David Guetta. Eftersom jag avgudar hans fru Cathu satt jag mest ute vid dörren och pratade med henne… Hon är 6mån gravid och ser inte ut som hon ens har gått upp ett kilo! Helt sjukt!

fredag:
Eftersom jag gick hem tidigt var jag uppe själv och gick för att få lite sol själv.. badade och insöp den vacka utsikten.. Några av Steves vänner kom förbi lägenheten och vi alla gick tog bilen till Mambo Cafe där Pete Tong spelade… Det var inte riktigt min mode men vi hade kul!

Dagens tips: Sangria på Cava (champange)

Vi var självklart bjudna på efterfesten på Pacha så det blev dit vi hamnade. Men igen ville jag upp i någorlunda tid så jag åkte hem vid 6!
Och i ibiza tid är det tidigt!!!! Helt sjukt men här går man inte ut och äter middag förrän kl är tolv tidigast!!!!!

lördag:
Vi vaknade och bestämde för att se något annat än Talamanca beach.. Vi åkte norrut och landade på Marlin club.. Vilket ställe! Vita sängar, ångvattensprutor, rose på varje bord, vackra människor och gudomlig mat! I was in heaven….
Vi chillade resten av kvällen i lägenheten eftersom vi visste att klockan 6 dag efter skulle vi åka och se Tom Novel på Space…

söndag:
Taket. Pool, en pocket! Chill! Tyvärr kom molnen… fuck jag visste då att min bränna skulle utebli!
Vi gick till Ocean drive hotellet runt hörnet och träffade upp Tom Novel med fickvän.. Jättersnygg var hon och BRUN var hon också! Ångest för mig….


Vi fick sjuss till Space där Tom skulle spela senare på kvällen. Efter allt jag hört om det stället förväntade jag en katastrof…
Nästan var det så… Minimala kläder på kvinnorna och fett rika (INTE GUBBAR) utan unga snygga festare delade dansgolvet. Vi tog bord i vipen med några pr och promoters.. sen joinade Tom oss med flickvän efter sin spelning, sen kom Pete Tong med fru, sen kom Erik Morillo också… Alla killarna var tillsammans och alla hade en jätterolig kväll!

Shit!!!
nu tar internet slut… Men det kommer mer snart!

1 comment:

Anonymous said...

Hej babe! Va skönt du har det!!! Vi slavar i vår nya lgnht plus den gamla samtidigt, flyttstädar å sån skit duvet...bläääääääääääää!!!! Men det blir bra som fan här, kom å hälsa på snart! Sola så gott det går för mig med! Kram kram Johanna