Friday, June 01, 2007

Kolla!

Imorgon ska jag ha en one to one intervju med NAS! 30 min ska jag nog hinna få ut lite smaskiga detaljer...

Efter en vecka på Finest och jag börjar bli varm i kläderna.. Känns jättebra! Men jag förstår att Fredrika har magsår, det är hundra saker som händer varje dag. Imorgon är det NAS, söndag nya filmen med Brad Pitt Ocean 13. Måndag är det fest för mikas och på tisdag ska jag träffa Tommy Lee!!

Life of a working girl!

Nu ska jag ta mig ett glas vin och göra mig iordning för en utekväll med vänner!!!!

Just det kolla in mig när vi åkte helikopter!!!

3 comments:

Anonymous said...

oh shit va jobbigt du har det haha!!!! gott för dig baby puss johanna

Anna said...

Jag som skulle gått på Motley Crue och det endast för att se Tommy Lee samt deras show som tydligen skall vara något "freakig" men så gick jag och blev med bebis lite tidigare. Hälsa Tommy Lee *s*

Isabel Adrian said...

;-)