Saturday, June 16, 2007

Födelsedag!

det verkar som att alla fyller år i juni! Finns det väldigt lite att göra i Oktober? Make a baby så att man blir urfattig i juni!!!!

I torsdags var vi på Josefina och firade Gloria som fyllde 25, sen var det tjejmiddag för Monica som blev 23... Grattis grattis!!!

Så idag det mest blivit mat och vila för mig och Steve...
Ikväll ska han spela en liten stund på Grodan i Stockholm, men faktum är att jag ska upp tidigt och simma så jag stannar snällt hemma...
Har fått låna Shrek 3 så det blir cola light och popcorn för mig ikväll!!!

Såg ett par assnygga skor på Emilia på Sturegruppen i går så jag ska faktiskt springa förbi Zara imorgon när jag ändå är inne i stan och se om det finns några kvar!!! Jag älskar rött!!!

Vill passa på att säga grattis till min bästis Sylwia (mitten) som har fått en bebis! En Liten vacker dotter!!!!

Saknar dig....

3 comments:

Anonymous said...

vilka klubbar spelar din pojkvän i ibiza när ni åker? jag jobbade på amnesia hela förra sommaren, om jag inte minns fel spelade din kille där då... min pojkvän är också dj o älskar the swedish house mafia, o han är från lilla malta liksom...

Isabel Adrian said...

ja det stämmer att han spelade på amnesia då!!!! han spelar mest på pascha men även amenesia iår också!!!! hoppas ni kan se honom då!

kram

Anonymous said...

Tjoho !! Vet inte hur jag hamnade här men helt plötsligt känner jag igen en super gammal kompis på dina bilder (Sylwia)men på den tiden hette hon Olsson. Super kul att hon fått en bebbe. Vi gick på samma skolan i Ramsjö, fråga henne om hon minns någon Marie.
Snacka om att världen är liten.....