Monday, June 04, 2007

Mikas

På tegnersgatan 12 öppnade MIKAS en hårsalong.. Det var kändistätt och varmt! Jag svettades tom under tuttarna!!! det ni!! Då är det varmt!

Miso lekte med massa barn och numera är han grönmålad med tuschpenna!! Måste bada honom....

Kollar just nu på Family Guy på TV6 så jävla roligt så jag dör! Den lille ungen som är galen är bara bäst!

Ska lägga mig tidigt ikväll efter en lång helg.. Ska avrunda kvällen med CSI och glass på 7-eleven... GOTTTTTTTTT!!!!!!!!


Från premiären av Ocean 13 igår!

4 comments:

Anonymous said...

Du har väldigt fin och jämn hy. Det kanske är medfött, men om du har tips på bra hudterapeut så får du gärna skriva om det.

Isabel Adrian said...

Tack!
Ingen trogen besökare på hudterpeut tyvärr... Det är medfött men något jag kan rekommendera är Id makeup, det sitter jättefint på och blir brs på bild!

Kram
Isabel

Anonymous said...

gud vilken vacker klänning! den satt skit snyggt måste jag säga!

Isabel Adrian said...

:-) Tack, den införskaffade jag mig i LA över nyår!