Friday, April 28, 2006

Att vara hemma och äta tacos själv en fredag bådar inte gott för singellivet, men jag orkar verkligen inte en dag till i vimmlet!
Funderar allvarigt på att lägga mig fast kl. bara är barnet..
Har suttit telefon typ hela dagen med vänninor och försökt löst dagens stora problem..

Män som bedriver HOR!

Ingen lösning blev det utan det är bara att inse, alla män är otrogna svin! Skönt att säga det högt!
Att man ska behöva lida, gråta och bli förnedrad för att killar tänker med kuken!

Lesbisk då?
Nja känns så 80 på ngt sätt...

Igår var vi allafall på Plaza Club och hade trevligt... Det var jag Sylwia, Monica, Nina och sen kom Denise och jenny också! Dom lanserade den nya smaken grape från Asolut Vodka och det kan kanse bli en hit.. Vi drack nog två flaskor iallafall så jag tyckte nog den var smakens!

Sen gick vi till köket där Nina tappade klacken! haha grymt kul!





Imorgon ska vi på Gröna Lund med Denise och hennes mamma och brorson.. Man får åka allt gratis och jag ska vara den som åker mest! Tur att jag inte ska dricka ngt ikväll för det finns väl inget värre än åka karuseller bakis!

puss

No comments: