Saturday, April 29, 2006

Skräckis

Att avsluta en kväll med en skräckis är inget jag borde göra, men sen så står den där i hyllan och jag kan inte motstå frestelsen! Igår blev det just en skräckfilm kl 00,00!
Jag var så rädd när jag la mig sen att jag önskade att vem som helst skulle varit hemma hos mig, förutom mördaren!

Sömnlös låg jag och väntade att han skulle komma genom dörren och stycka upp mig i småbitar... Så ni kan tänkta er hur rädd jag blev när mobilen ringde vid tre tiden!

Men det var bara Monica som var stupfull och skulle berätta om kvällen, synd bara att jag fattade ungefär hälften va hon sa.. Det innehöll mycket sprit, en sväng på whiteroom och sen hörde jag ngt om V...

så ngn gång vid fyra slumrade jag in.. äntligen! Då ringer klockan vid 10 och jag inser att jag faktiskt måste upp för att åka på Grönan!

Men det får nog bli en skräckis till ikväll! Underbart!!!!!!

No comments: