Thursday, April 20, 2006

Fan pinis!

Ni får ursäkta alla stavfel jag gör vissa dagar.. hinner/orkar inte läsa igenom allt flera ggr men jag hopppas ni fattar åndå!

Hittade en grymt snygg klänning idag! Helt vit och underbar till sommaren.. hmm såg ett par assnygga bruna platåsandaler i trä men jag kände att min plånbok var för tom..
Äta eller se bra ut? Äta blev det för min del!!

Satt på Le Cafe men Monica och fick läsa ett utdrag från hennes kommade bok! Hur bra va inte den, Helt underbar Love you Moncan!!!!!!!

Jag tror min lilla Texas (hund) även kallad Myggan inte mår så bra.. Han fes hela tiden när vi fikade.. Kan vara att jag matade honom med popcorn igår men han älskade det och man av egen erfarenhet,,, neka aldrig mig vad jag vill ha, då kommer djävulen fram ;-) så Texas fick äta hur många popcorn han bara orkade!!!

Nu tänkte jag stoppa lite i magen och ta ett bad.. Det ska bli kul att gå ut ikväll eftersom jag varit hemma ett tag.. Tror på en klar 7 på uteskalan i kväll.. Middag, bio och drinkar på Plaza efter.. Kan det bli mycket bättre än så?
Jo om mr Perfect skulle vilja uppenbara sig också så blir min kväll en 10! Jag känner det på mig (SÄKERT! ;-) )

ang killar.. Jag är på krigsstigen.. Ibland gör man allt för att vara snäll och gullig.. Vad händer då? En spark i röven får man tillbaka! Nästa gång är man en riktig bitch för man inte pallar längre, då kommer dom krypande.. JAG ORKAR INTE! Skit stövlar är dom! och hör sen!
Från och med nu är det jag och bara jag som jag ska tänka på! ingen annan!!!!!!

No comments: