Tuesday, April 04, 2006

kolla sitt namn på google.se

Fick ett tips från en kompis att googla sitt namn..
Helt sjukt vad van kan hitta! Som tur/eller inte är mitt namn inte så vanligt i sverige så nästan allt som kom upp var om mig..
Det var mycket pressgrejer från tiden i Robinson och mycket vimmel från stureplan, lite inlägg från Cafe, bloggar och andra saker, MEN det värsta var nog alla debatt inlägg som kom upp där folk diskuterat mig,mina vänner och Lovers som de så fint uttryckte det! Helt sjukt va människor kan vara elaka och avundsjuka! Har dom inget liv förrutom att prata om vem jag träffar och vad jag sysslar med!

Jaja vad ska man säga.. Testa själva ska ni få se vad som dyker upp på erat namn.. Om ni ännu inte upptäckt denna fruktansvärda sak!

Idag var jag hos de underbara systrana på AM klininken på strandvägen 15 och snackade skit och gjorde mig vacker som bara dom kan göra.. Tack mina älsklingar!!!!!!!!!!

Nu ligger jag halvt i koma och har precis pratat med allt och alla om hurvida helgen ska gå till väga..

Åre eller inte?!!

1 comment:

Anonymous said...

Det är trist att heta Anna Karlsson... går lixom inte att googla på det *S*

Trist att du hittade så mycket skitsnack men det är väl så det är att vara en offentlig person, jag är nog ändå rätt tacksam för att jag är anonym :-)

Ha det