Monday, April 03, 2006

Måndag på Le Cafe

Herregud! idag har jag verkligen bara gjort NADA!
Suttit på Le cafe på Stureplan typ hela dagen.. Mina älskade vänner har avlöst varandra och inimellan han jag köpa en snygg klänning att ha på mig på FHM festen på Sture på onsdag.. Det blev även ett par snygga vita byxor och en ny kofta, lite nya smycken och ett nytt läppglans! Mycket nöjd!!!!

Hann både träffa Sylwia och Monica! Det är så mysigt på le Cafe jag gillar verkligen det stället! Sprang på Jacob och Oscar och en och anna von Roth..

Ganska passande att jag skriver om dom eftersom i nya Pause står det en artikel om bla mig i samband med Stureplan. Det stod att man skulle få lära känna oss Stureplansprofiler bit för bit... exakt vilka ställen jag går på, vad jag dricker, vad jag diskuterar och vilka jag skulle gå hem med! synd att bara hälften stämde! Hallå vad hände med bakgrundsarbete????


Det stod iallafall att jag diskuterade: Vilka nattklubbschefer som var snyggast.. haha tänk om dom bara visste att jag hellre pratar om vilka chefer som är ...........

Jag misstänker att det är min vackra vän Hugo som skrivit detta och då ska han få en sån ... nästa gång jag ser honom!
visst har det blivit mycket stureplan efter jag blev singel i dec men va fan jag är väl inte ngn jävla inventarie för det!
Det känns som om man är söt och snygg tjej på stureplan ska man få skit för det? Va fan vore stureplan utan alla snygga tjejer och vackra nattklubbschefer? inte mycket!
Bara för det ska jag vara ännu snyggare och vara med på ännu mer bilder! hihi

Idag började Zeb jobba med min hemsida. Hoppas på att den blir klar om ngn vecka.. Då kommer jag flytta min blogg dit.. ni hänger väl med?

Fick en sån fin bild från Denise på henne och mig.. Kärlek!

Denna togs på Plan B i uppsala när Denise jobbade där för ngt år sedan! Jävligt rolig kväll var det om jag kommer ihåg rätt!

Nu ska jag ringa Moncan och diskutera Killar!

Puss


1 comment:

Anonymous said...

söt bild =)