Wednesday, April 19, 2006

svar till en bloggare som tror jag kommer lägga av..

Jag har fått lite mail ang att ajg inte skrivit på länge..
Det är sant och jag vet nu varför...
En nykterhet på hela tre veckor imorgon!!!

Jag tror jag när jag inte springer ute och super skallen i tusen bitar och är skötsamma och snälla Bella finss det inte så mycket roligt att skriva om , iallafall inte för stureplanmänniskor..
Hur skulle det se ut och jag berättade för alla att jag ska minsann börja ta upp min tv journalistik till hösten... och supa mindre, vara trogen och bara klppa min hund på huvudet varje dag och säga till folk hur mycket jag älskar dom...?

Ingen skulle tro mig!
Så därför ska jag gå på Biopremiär imorgon och jättefset på fredag så ska ni nog få skvaller på hög nivå!

Till dess

Ta ta!!!!

2 comments:

Anonymous said...

Jesus Christ, jag tror du just bekräftade alla mina fördomar om tjejer som figurerar på Stureplan som lågintelligenta. Och du - de där nya läpparna är i n t e snygga.

Isabel Adrian said...

hur men menar du då?

och vilka läppar? jag har inte gjort på länge så du måste se lite skevt... Och en sak till va fan läser du min sk skit till blogg om du ändå inte finner det roligt, underhållande och under din intelligensnivå?
Kanske har du själv tråkigt på din pedistal...