Wednesday, April 19, 2006

back in town


Jag har varit ute hela dagen idag! så skönt! jag blir som en annan människa när vädret blir bra!
Har varit i Göteborg och gått visningar hela påsken, plus att jag hann med att ta bilen till Malmö i lördags morgon för att ha ett pokerevent. Sen sov jag tre timmar, upp och körde tillbaka för Söndagens visningar!
Jag satt i bilen tillbaka och drack 2 Redbull, en espesso och skrålade för full hals med radio Rix för att inte somna bakom ratten,, Jag insåg snart att jag inte skulle bli sångerska på de närmsta hundra år och var tvungen att dubbel kolla min mobil typ tre ggr så att ingen verkligen hörde mig sjungandes!
Det var nästan pinsamt även om jag var ensam, vem vet, gud kanske hörde mig och höll för öronen!

Just det!
såg en grå död katt på vägen som stirrade med sina döda ögon när jag körde förbi i 160..

-Kolla mig så går det när man kör för fort!
Jag vet att han tänkte det, och jag kände verkligen ett sting av dåligt samvete. Men sen sjöng jag igen och insåg att jag hade större problem än en död katt!

Tack Martin för att jag och Nina Z fick åka gratis tillbaka till Stockholm i går morse! PUSS

En annan sak!
om ni vill komma på våran fördelsedagsfest den 19maj, skriv namn och adress i comments här nere så skickar vi ut en inbjudan för två till 10 stycken som får komma till Whiteroom och fira min och Marie Plosjös fördelsedag med oss...

Puss Puss till alla mina älskade vänner och en stor Kram till Micke som förgyllde min dag idag!

3 comments:

Anna said...

Kände igen mig i det där med sjungandet i bilen och kollandet på mobilen, vore ju fruktansvärt pinsamt om man glömt lägga på senaste samtalet.

Tja en födelsedagsfest vore kul men hur utanför skulle man inte bli när man inte känner en människa som är på festen *s*

Ha det!

Anonymous said...

Skulle så gärna gå på er fest men är i Singapore då, shit vad besviken jag är att ni inte har festen senare i juni istället.. :-) Hoppas ni får kul!!!

Isabel Adrian said...

Skönt att ngn fattar vad jag menar med sjungandet!