Sunday, April 02, 2006

Söndag och inte bakis!

Det ni, inte bakis på en söndag!

Min mamma kom till mig igår och ska stanna tills imorgon eftermiddag.. Jättemysigt förutom att jag får sova på soffan.. Men vad gör man inte för familjen.. Som kompensation fick hon bjuda sin enda dotterpå Brunch på Villa Källhagen! Jättegott men nu rullar jag ju igen. Vi tog en promenad längs vattnet och jag började fundera på vad fåglarna som låg vid vattenbrynet egentligen tänker på hela dagarna,, Det var en flock som låg och jäste i det kalla vattnet, en plaskade lite en annan satt mest och glodde på han som plaskade i vattnet.
Dom gjorde vekligen inget alls.!
När vi sen gick tillbaka samma väg några timmar senare gjorde dom precis samma sak..Plask plask och glo, glo.. Kul liv! Men det är väl så att dom kanske inte har ngt direkt tidsperspektiv utan mer, tja läget? ska vi para oss? det verkar vara den tiden på året och jag känner mig lite småkåt..Eller det är nog dags att dra ngnstan det börjar bli kallt om fossigarna.. Tänk själva......

Ingen oro vilken väska man måste ha eller läppglans man är snyggast i. Och antagligen är det bara att para sig med första bästa, det är ju inte så att dom ser olika ut,,

Undrar om livet skulle vara lättare då?

Nog pratat om fåglar nu..

Kommer ni ihåg listan på vad Texas äter upp.. nu måste jag lägga till

1 styck Eight Hour kräm (HELT NY )

Undrar om texas är en direkt avkomma av djävulen och Bill Gates..? Han gör mig vansinnig och fattig samtidigt...



I fredags var vi ute några stycken. Jag var cp trött efter en galen natt på båten till Åbo (aldrig mer en båt för min del...) Men Monica är väldigt bra på aatt övertala mig på att dricka vin så vi började på Laroy med att träffa upp alexandra och oscar




för att sedan gå på V. Där träffade jag på Maggan och Hanna graaf som helt sonika hade gått av båten vi var på och fortsatt ut på äventyr. Jag träffade även Emma Andersson med föräldrarna (respekt) hon hade varit i Jamacia och spelat in sin nya program med en gemensam kompis.. På det stora hela hade jag en trevlig kväll som avstutades med Denise och mig på White Room.
Träffade också på Robban.. trevligt!











Ikväll ska Jag, Denise och Velvet spela poker på Cafe Opera mot FCZ killarna, Det kommer sändas på Ztv men när vet jag ej än..

Nu ska jag dricka lite the med mor..

Vill passa på att säga. Marie: Hoppas du gjorde succe igår på scen!!! Puss Puss

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Isabel Adrian said...

Fick en kommentar av Maria ang hur jag har råd att gå ut två ggr i veckan..
Nu är det så att jag jobbar som moderedaktör på en tidning, Det är ett ganska fritt och lätt jobb som jag bara har vissa veckor när jag snällt måste hålla mig inne och jobba häcken av mig. Sen har jag värdinnejobb minst två ggr i månaden som ger väldigt bra betalt. På det stora hela behöver jag inte jobba 9-5 men ändå ha samma standard som alla andra.
Maria frågar också om jag inte tröttnar på att gå ut?
Nja det är klart att jag ibland vill spy på alla och allt. Vissa saker som bara är så ytliga och folk som är fulla och elaka, men eftersom jag precis har blivit singel sedan tre månader tillbaka känns det fortfarande kul att gå ut för det mesta.
Jag tror nog att jag kanske träffar ngn söt och fin kille som man älskar att umgås med och då blir det nog inte som mycket utgång.. Men det kan ju bara tiden utvisa..

Kram