Thursday, March 30, 2006

Arg = Gråta

Jag gråter alltid när jag blir arg! Och inatt var jag så arg så jag självklart föll i självömkans gråt.. Ensam. mitt inatten och en himla massa samtal och sms från en sjuk kille!

Det började när jag kom hem från Robinson. Jag har hemligt nummer men vill ha tag på ngn går ju det alltid.. En kille som kallar sig Cameron ville bara prata lite om ngt modelljobb han ville att jag skulle göra, jag bad honom snällt vända sig till min agentur.. Icke!! efter några dar var han på igen och nu mer arg, han ville träffa mig och det nu! Jag tyckte allt var lite läskigt men stark kvinna som jag VAR brydde jag mig inte så mycket..

Terrorn blev värre. 40-50 samtal om dagen.. Telefonsvarare som var överfulla!
Jag polisanmälde honom och bytte nummer ett tag, för jag vill inte släppa mitt underbara guldnummer helt..
Jag och Jerry åkte till Thailand i 3 mån och det var tyst..

Skönt! nä då!!! Den jävla (ursäkta) idioten hittade mitt nya nummer och mitt hemnummer! Så jag tog upp mitt gamla nummer och bytte hemnummer.. igen.
Det blev tyst under sommaren men nu har han börjat igen..

Just det vad hände med polisen? inte ett skit! -Byt nummer igen var deras råd! va fan ska jag byta identitet också, eller flytta från landet. Eller kanske när han gör ord till verklighet och kidnappar/dödar/stänger in mig i ngn källare eller ngt annat han nu hotat men om jag inte träffar honom, Då kanske polisen gör ngt..

Så efter två polisanmälningar finns nu bara en liten flicka som inte vågar åka ensam på kvällarna kvar...

Och hon gråter på nätterna....

4 comments:

Anna said...

Fy vad jobbigt! Man undrar hur de får tag på numren. Hoppas polisen gör något eller att han slutar. Förstår att du inte vill åka ensam hem...

Isabel Adrian said...

Jag undrar också hur man får tag i alla nummer men jagtror att internet hjälper till mycket!

Kram Isabel

Anonymous said...

Ja flytta från landet tycker jag låter som en bra idé. Ps. Dagar stavas med enbart gemener i svenska språket.

Anonymous said...

Hur kan du vara så jävlakorkad att blogga och hänga ut dig själv så idioten får precis som han vill?