Monday, March 13, 2006

Måndag 13 mars

Det har varit en lugn helg med en middag och lite utgång på nya klubben V i fredags. Tyckte det var kul där men väldigt varmt.. Det kanske därför man fick skamliga förslag från flera håll! Värme gör väl en mer sexig inställt.. eller så var det all sprit som flödade! Efter det gick vi på White Room och dansade hela natten!

För er som inte fattade bilden från stureplan när jag höll upp tre fingrar så var det en ironisk gest till Ahlbom och Rahm när dom försökte göra pr för klubben V.. tre fingrar för Whiteroom.. hihi


På lördagen var jag lite småtrött och faktiskt inte alls på humör för att gå ut så jag köpte massa popcorn och cola light och spenderade hela kvällen men min älskling framför TVn.. Så mysigt och så skönt det var att vakna utvilad på söndagen!

Jag och Nina Z gick på Djurgården på söndagen med våra hundar Rocco och Texas och myste i det vackra vädret.. Sedag åt jag typ för tre på Villa Källhagen där Jacob joinade oss och drack kaffe i mängder medans hundarna underhållde alla barnen.. Man kan säga att det var en perfekt Söndag med lagom mycket mys och skvaller!!!!

Försökte se en stund på Hannibal men somnade halv tio som en stock...


Idag har jag bara gjort tråkiga saker som att städa lägenheten (vilket behövdes) och handlat mat...
Längtar tills imorgon och Desperate Housewifes...
En annan rolig och sevärd serie är My name is Earl. Sjuk humor i min smak!
Annars måste jag säga att South Park och Simpsons är mina favoriter..

NOTIS: Jag har blivit nominerad till årets scandalbeauty 2006 av Moore och vinnaren utses på Cafet på Torsdag...


Jag pratade med min älskling Sylwia Chaliss på telefon idag och båda är riktigt sugna på att dra till Thailand några veckor och ligga i hängmattan (helst naken) (inte i samma hängmatta)inågra veckor.. Gud va skönt det skulle vara!


Nu ska förbereda mig för en vecka i hälsans tecken... Bara vitt vin och champange om jag går ut.. Vilket jag ska!! Mest keso kyckling och cola light för mig en vecka nu! måste komma i mina minsta jeans (st 26) innan helgen!


pusss pussss

No comments: