Tuesday, March 21, 2006

Spraysolning på gång

Nu jäklars ska jag bli brun! Har besällt tid kl 17,00 för att bli som en pepparkaka..

Eftersom jag ska fotas för FHM imorgon bitti tycker jag att det är dags att bättra på solbrännan lite.. Vilken solbränna?
Jag älskar att airbruscha mig, det är en sån fantastisk känsla att bli sommarbrun på tio minuter.. synd bara att det kostar runt 300 och håller i fyra dar...
Men vi får väl hoppas att bilderna blir lika vackra som brännan!!

Så idag är det en hälsodag.. bara gröt, kaffe och keso! Det är så fruktansvärt jobbigt att känna sig som en svullen tickande bomb när man ska fotas lättklätt.. Inte för att jag kommer bli smalare tills imorgon men det känns bättre på ngt sätt.. Du vet som efter man ätit en stor Pan Pizza.. Inte har du gått upp i vikt på en timme men du kan känna dig som du rullar omkring på golvet och väger en 300 kilo! Och så vill vi ju inte känna oss imorgon.
Det är Mikaela som ska styla mig och Peter Wiktröm som står bakom kameran..

GO teamet! hihi

nu ska jag dricka lite kaffe och mysa i soffan kanske titta på Cinderella Man som är en vecka försenad tillbaka till Videobutiken.. Att jag aldrig lär mig!!!!!!


Kram

1 comment:

Anonymous said...

haha hälsodagar, dom har man haft många gånger. Så jag känner igen mig.