Tuesday, March 14, 2006

Är det tisdag?

Hur känns det när man blir väckt av en äcklig signal på mobilen kl 8 för att inse att dom har ringt fel!!!????

Hallå!
nr 1 ska byta signal på min mobil för man kan inte vara på sämre humör just nu än mig!
nr 2 Kanske det är dags att byta till ljudlös när man vill ha sovmorgon!

Det kanske var lika bra att jag gick upp. ska ha massa möten och sedan ett besök hos favoriten Ulrika på nybrogatan 7 för att klippa mig.
tänkte kanske helt sonika hälla i mig massa kaffe latte med lättmjölk också, har fått dille på det nu.. Vaknar och det är det första jag tänker på KAFFE! normalt?
not!

Jag är en periodare tror jag, och det gäller nästan allt! en period är det bara gå ut, gå ut, gå ut , sen är det bara video och mys en period. Bara keso och kyckling sen är det bara sushi.. Träna 5 ggr veckan sen är det inget gym på 3mån alls! det finns liksom inget mellanting,, vill verkligen inte ha det så men det är väl bara så som jag är kanske!
Samma när det kommer till killar. Ena perioden vill jag ha en pojkvän och ta hand om honom och vara älskad och dyrkad.. sen har jag perioder jag bara vill bara vara ensam och hångla!!!

jaja sånt är livet!

Vad händer i veckan då?

På onsdag ska jag och Denise gå på schlagerfest på Undici, sen på torsdag ska vi på Moore fest på Cafe Opera där pris ska delas ut för årets ScandalBeauty.. Tänkte även smita och titta på Roberto Cavalli visningen på Stureplan..

Fredag blir nog lugnt och på lördag blir det Tjejmiddag med schlagertema hos Sylwia tror jag..
Kan bli en mycket trevlig vecka fast det måste tyvärr bli massa nya inköp med tanke på all utgång! Gud va ytligt!!! men roligt

ses i vimmlet! pussss

No comments: