Sunday, March 26, 2006

Söndag!!!!

Har just kommit hem från en helg i pokerns tecken! Vi åkte till borås i fredags morgon, sov typ hela vängen dit! Helt slut efter torsdagen med tjejerna.. eftersom vi inte var hemma förrän kl typ 0500 på fredagsmorgon var det super att Denise bror hade en stor van som vi åkte i SNark!!!ZZZZZZzzzzzzz
Kände mig faktiskt lite utvilad när vi var framme men småsur och tyvärr gick det ut över mina älskade vänner...

Pokern gick bra och vi avslutade kvällen med ett glas rödvin och en trevlig pratstund med Tobias som är med i landslaget i Judo! Han bjäd med mig för att kolla på Judo tävlingar på lördagsmorgonen... Vad fan Judo, Borås, Kille... Klart ja sa ja!

Så upp kl 0900 frukost på hotellet (Mums) en äcklig latte så var det på väg till Borås gympahall!
Jag måste säga att det var sjukt kul och bisarrt..
Tobbe skulle tävla idag så jag hoppas det gick bra för honom.. Tyvärr kunde jag bara stanna ngn timme för vi var tvugna att åka vidare till Alingsås där vi skulle ha gig på Grand Hotell..

Jag och Marie däckade på rummet och sen var det bara att köra igång igen.. Det gick grymt bra vid pokerbordet och denise blev tvåa på finalbordet! Jag var grym som dealer men efter fyra timmar var vi värda lite vin!
Grand hade sålt 900 förköp så när jag säger att det sprang omkring 500 fulla kåta killar efter oss så överdriver jag inte!!! Jag tror att Marie var den som hade det Värst/bäst!

hihi vi kom i säng vid 0200 och kom precis på att dra klockan innan vi somnade så vi missade inte frukosten som tur var!!

Nu ska jag städa hela lägenheten från topp till tå!!!


kram kram

3 comments:

Anna said...

Låter som en hektisk helg :-)

Lycka till med städandet.

/A

Johan said...

Hoppas du kunde lämna hotellet med något så när positiva tankar, trots alla 500 killar :). Var själv med och spelade och håller med om att du var grym. Lycka till med touren i fortsättningen.

Johan

Isabel Adrian said...

Tack Johan!
Det var kul och spela och självklart är det alltid kul med massa uppmärksammhet men ibland är det bara lite mycket!

kram