Thursday, March 16, 2006

Schlagerfest!

Igår var Jag , Denise Lopez och Velvet (Jenny) och käkade på Violas och drack goda drinkar..
Efter en oxbringa var jag redo att ta mig an alla Schlagermänniskor på Úndici. Där var alla från typ Rednex , Andreas Jonsson osv.. Jag kände mig mycket vilsen i denna djungel av skönsjungande fåglar.. Det kännes som jag ar den enda technobuden på ett rap party... ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ...

Men vi hade trevligt och efter att jag dragit i min ett antal Vaniljvodka med Ramlösa så började jag nästa tralla för mig själv...

Efter det gick vi på Cafe opera och hade ett skönt barhäng en stund..

Men i min hjärna tror jag den hade ställt in sig på -LUGN LUGN LUGN bella nu tar du det lugnt vi ska vara på topp imorgon!!!!

Så jag vaknade kl: 12 och mådde hur bra som helst.. Törstig såklart men dock hel, ren och på Topp!

Så ikväll blir det Cafe Opera spela Poker.. Kolla prisutdelningen för årts skandal drottning,, sedan smiter Jag och Denise iväg på sture och tittar på den nya Cavalli mobilen som ska lanseras.. Efter det Har den underbara Ulf på Stureplansgruppen bjudit in oss för att äta på Sture.. Ser framemot en lång men rolig kväll!

MEN Vad fan ska jag sätta på mig?


pussss

No comments: