Monday, March 06, 2006

Måndag 6 mars

Det blev sent som vanligt när Bella går ut! Vi slutade på ja vad heter det nu då? Crib? Vilket skämt! Aldrig igen.. har bara det att säga om det..
Sitter och slötittar på en sjukt dålig film på tv4 film (inte för att det någonsin har varit en bra film på den kanalen) men hellre det än typ Fem i Familjen från tidigt 80-tal.

Jag borde bara stänga av allt och börja packa för att vi ska på Pokerevent Med Denise Lopez och Marie Plosjö imorgon bitti i Köpenhamn.. Sen ska jag till Göteborg för att få lite familjekärlek av min familj. Tänkte åka tillbaka till Stockholm på fredag lagom till en helg av fest! Den nya klubben på Sture öppnar då.. Tror den ska heta Vip men jag kan ha fel.. Är jag Bjuden? vem vet...

Nu fick jag sms.. Från Jerry (mitt ex) som ville att jag skulle skicka porrmms.. Han måste ha väldigt dåligt urval uppe i Åre där han jobbar ;)

Funderar om jag ska vara med på Pokerkväll på Violas ikväll.. Jag har verkligen börjat gilla det mer och mer..
Varje måndag tror jag de kör där och det kostar en 500 i insats.. Man kan gå därifrån lite rikare och det är aldrig fel!
hmmm Vi får se

Idag vaknade jag vid elva och gick och handlade allt jag ville ha i affären! Sen började jag att äta och jag har inte slutat än! Vissa dar får jag ett sug efter mat som heter duga! Om jag gillade pizza och hamburgare mer än keso och popcorn hade jag nog vägt över hundra kilo idag! Det finns liksom inget godare än att smaska i sig saker i mängder!
Tom vissa killar för att inte nämna namn tycker att jag jämt är hungrig och reagerar lite med beundran blandat med rädsla i blicken när dom kommenterar det!
Tror jag ska äta kinamat ikväll, har varit sugen på det hela helgen men Denise tycker att det är bukfylla så jag fick inte min vilja igenom tyvärr. Men idag finns det ingen som kan stoppa mig! Undra om det finns ngn som kör hem? Vill helst inte gå utanför dörren mer idag..
Kan bero på att jag ätit så mycket att jag antaglien får kalla på SOS hjälp för att komma ut härifrån.. ;)

Lyssnade på nya singeln från The Sounds igår, den var superbra! Jag älskar hennes röst! Kommer inte ihåg vad den hette men bra var den iallafall...

Pöss och Kram

No comments: