Saturday, March 18, 2006

Vad är det för dag idag?

Sitter och väntar på att mitt the ska bli klart, det är det enda ätbra eller drickbara hemma!
Igår var jag på Violas med Denise och Marie Plosjö och tog lite blider för Plaza Kvinna, drack drinkar och hade det mysigt..
Skulle då inte dricka pga av Tallinresa idag men nu sitter jag här och undrar vad som hände?
Vi smet in på V senare på kvällen och där var alla... Jag dansade på dansgolvet vilket jag inte gjort på hundra år!
Mycket märkligt, men jag tror det var alla ljusen på golvet som jag drogs till,,,
det ska bli så skönt att komma iväg lite, tallin i all ära men det måste ju finns ngt att göra där,, horor till ngn? hihi
Denise ska ju spela pokermilijonen på söndag så idag blir det bara hotellmiddad och film,, underbart!

Jag vill bara säga en sak,,, Jag hör massa rykten om mig själv på stan.. det är vissa bra saker men ibland hör jag så elaka saker att jag bara brister i gråt.. Jag är en bra tjej tycker jag själv och om bara folk hadde kunnat lära känna mig innan de slänger ur sig saker så kanske livet var lättare...

No comments: