Wednesday, March 29, 2006

Tisdag

Jag har inte orkat skriva ngt på flera dar! So Sorry..
Men nu ska ni få höra!

I Måndags tog jag med Monica Jonsson på Aftonbladets Tv pris som gick av stapeln på Cafe Opera..
Det blev många shots och drinkar för min del! Och dans blev det också.. Men kvällens höjdpunkt var ändå Kicki Danielsson i rosa Korvklänning som sjöng Bra vibrationer (undrar när hon slutade vibrera!!!)

Kvällen slutade på ´the Lab med några vänner och mera shots.. Ni förstår nog hur jag mådde på igår morse!

Ändå drog jag mig upp för att storhandla med Denise.. Trist Trist Trist...

På kvällen fick jag besök av .... och kollade film Starsky & Hutch.. Finns det ngt roligare än Ben och Owen??

Idag tvingade jag mig upp kl 10,30 för vi skulle träffa Jacob Ramberg på Le Cafe för att hålla på med våra inbjudningar till festen i maj. Jag bäljade i mig två stora latte men höll ändå på att däcka på kontoret.. Usch när ska det bli lite finare väder och lite mer sol så man kan vara vaken och tycka det är kul att vara utomhus????

Nu sitter jag och försöker hålla mig vaken för att titta på CSI kl 23 men det vete fan om jag orkar..
Imorgon bär det av på Sveriges Man finalen på Viking Line. Jag förutspår att det kommer flippa ut ngt kopiöst! Jag vet ju hur det var förra året.. Självklart kommer jag vara exremt snäll (som alltid ;-) )

Till helgen kommer min älskade mor hit och gästar mig! Synd bara att jag inte berättat att jag måste göra ett jobb i Arvika på Lördagkväll, vet inte riktigt hur hon ska ta det.. Så jag väntar nog ett tag till att berätta det.. Hemsk dotter jag är!


Djävulsbarn?

Å jag saknar min pappa.. Pappa när kommer du och hälsar på???????

xxx Isabel


No comments: