Sunday, March 05, 2006

Söndag 5 mars

Ok

nu ska vi klargöra! Inget lammkött i Boden!
I fredags var vi på ett ställe som heter Corona. Jag och Denise Lopez, Amir Amore blev bra i gasen och det hela slutade med att jag sprang omkring med maracas och Denise och Amir sjöng ngn slags Kareoke i dj båset...
Mycket lustig var känslan att kl två på natten stängde allt! Hallå!!! Man är ju van att snabbt springa upp till White Room för att inta så många drinkar man bara kan till kl 5 på natten!
Isället sprang jag omkring på vårt hotell och gastade som ett barn! Och terrade Jacob Ramberg på telefon och förklarde hur mycket jag saknade White Room!

På lödagen vaknade jag med en sån baksmälla så jag trodde jag skulle dö! Men det fixade sig snabbt med iskall dusch och lite alvedon som jag smart nog inhandlat på Arlanda på fredagen.. När jag hade hjärnceller kvar...

Denise ropade några gånger och svor lite att jag var uppe i ottan (10)! Vi gick sen på stan och shoppade! Jag fyndade ett par sjukt snygga nike till sommaren.. mycket nöjd!
Vid två tog vi oss till Luleå med buss och sen var det bara att börja fixa sig för kv'ällens jobb i Boden.

Tyvärr tror jag nog att tjejerna som jobbade samma kväll på ett annat ställe i Boden hade mer folk än oss.. Kanske för att dom var mer lättklädda men det är en vild gissning! hihi
Kvällen var helt ok men inget att hoppa i taket för..
Idag gick vi omkring i Luleå och frös mest, fast vi hade en grymt mysig fika på ett ställe som heter Rosters
Själv kan jag säga att jag är så glad och komma hem till min älsklingshund som Monica så snällt passat i helgen att jag faktiskt nu ska duscha fixa och sen gå och fira min hemkomst med alla vackra pojkar på Cafe Opera!

puss puss

No comments: